
Oczyszczenie
Wymagany poziom: 9
Obsługiwane tryby gry: URF, CLASSIC, ARSR, ARAM, ULTBOOK, WIPMODEWIP, TUTORIAL, DOOMBOTSTEEMO, PRACTICETOOL, FIRSTBLOOD, NEXUSBLITZ, PROJECT, ONEFORALL
Usuwa z twojego bohatera wszystkie efekty kontroli tłumu (poza przygwożdżeniem i wyrzuceniem w powietrze) i osłabienia od czarów przywoływacza oraz skraca czas działania nowych o 65% na 3 sek.

Wyczerpanie
Wymagany poziom: 4
Obsługiwane tryby gry: URF, CLASSIC, ARSR, ARAM, ULTBOOK, WIPMODEWIP, TUTORIAL, DOOMBOTSTEEMO, PRACTICETOOL, NEXUSBLITZ, ONEFORALL
Osłabia wrogiego bohatera na 3 sek., zmniejszając jego prędkość ruchu o 30%, a zadawane przez niego obrażenia o 35%.

Duch
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: URF, CLASSIC, ARSR, ARAM, ASSASSINATE, TUTORIAL_MODULE_2, TUTORIAL_MODULE_1, ULTBOOK, WIPMODEWIP, TUTORIAL, DOOMBOTSTEEMO, PRACTICETOOL, FIRSTBLOOD, NEXUSBLITZ, STARGUARDIAN, PROJECT, ONEFORALL
Twój bohater może przenikać przez jednostki i zyskuje 24‑48% prędkości ruchu (zależnie od poziomu bohatera) na 15 sek.

Uzdrowienie
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: URF, CLASSIC, ARSR, ARAM, ASSASSINATE, TUTORIAL_MODULE_2, TUTORIAL_MODULE_1, ULTBOOK, WIPMODEWIP, TUTORIAL, DOOMBOTSTEEMO, PRACTICETOOL, NEXUSBLITZ, STARGUARDIAN, PROJECT, ONEFORALL
Przywraca 80-318 pkt. zdrowia i zwiększa prędkość ruchu o 30% na 1 sekundę dla ciebie i wybranego bohatera. Jednostki, które były niedawno uleczone przez Uzdrowienie przywoływacza, mają leczenie zmniejszone o połowę.

Porażenie
Wymagany poziom: 3
Obsługiwane tryby gry: URF, CLASSIC, ARSR, ONEFORALL, PRACTICETOOL, NEXUSBLITZ, TUTORIAL, DOOMBOTSTEEMO
Zadaje 600-1200 pkt. obrażeń nieuchronnych wybranemu potworowi.

Teleportacja
Wymagany poziom: 7
Obsługiwane tryby gry: ONEFORALL, PRACTICETOOL, CLASSIC, TUTORIAL, ULTBOOK, ARSR, ASSASSINATE, DOOMBOTSTEEMO
Po 4 sek. teleportuje twojego bohatera do sojuszniczej budowli. Po 10 min zmienia się w Uwolnioną Teleportację, która przeniesie twojego bohatera do sojuszniczej budowli, stwora lub totemu.

Czystość
Wymagany poziom: 6
Obsługiwane tryby gry: ARAM, FIRSTBLOOD
Odnawia 50% maksymalnych punktów many bohatera. Ponadto odnawia 25% maksymalnych punktów many sojuszników.

Podpalenie
Wymagany poziom: 9
Obsługiwane tryby gry: URF, CLASSIC, ARSR, ARAM, ASSASSINATE, ULTBOOK, WIPMODEWIP, TUTORIAL, DOOMBOTSTEEMO, PRACTICETOOL, FIRSTBLOOD, NEXUSBLITZ, ONEFORALL
Podpala wrogiego bohatera, zadając 70-410 pkt. nieuchronnych obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) przez 5 sekund, ujawnia go i na czas działania obniża skuteczność efektów leczących.

Bariera
Wymagany poziom: 4
Obsługiwane tryby gry: URF, CLASSIC, ARSR, ARAM, ASSASSINATE, ULTBOOK, WIPMODEWIP, TUTORIAL, DOOMBOTSTEEMO, PRACTICETOOL, FIRSTBLOOD, NEXUSBLITZ, STARGUARDIAN, PROJECT, ONEFORALL
Osłania bohatera tarczą blokującą 105-411 pkt. obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) na 2 sek.

Do Króla!
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: KINGPORO
Szybko dotrzyj do Króla Poro.

Rzut Poro
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: KINGPORO
Rzuć Poro w przeciwnika. Jeżeli trafisz, możesz szybko doskoczyć do celu.

Naznaczenie
Wymagany poziom: 6
Obsługiwane tryby gry: SNOWURF
Rzuć w przeciwników śnieżką w linii prostej. Jeżeli trafisz wroga, zostanie on oznaczony i otrzymasz na nim prawdziwe widzenie, a twój bohater będzie mógł się do niego szybko przemieścić.

Do wybrania w grze
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: ULTBOOK
W tym miejscu pojawi się superumiejętność innego bohatera wybrana na początku rozgrywki. Wybór superumiejętności będzie możliwy przez 30 sekund. Przygotuj się!

Placeholder i Atak-Porażenie
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: ULTBOOK
W tym miejscu pojawi się superumiejętność innego bohatera, a ponadto otrzymasz Atak-Porażenie. Wybór superumiejętności będzie możliwy przez 30 sekund. Przygotuj się!

Ucieczka
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: CHERRY
Otrzymujesz krótkotrwałą premię do prędkości ruchu, która wzrasta, gdy uciekasz od wrogich bohaterów.

Błysk
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: CHERRY
Teleportuje bohatera na małą odległość w kierunku miejsca wskazanego przez kursor.