
Oczyszczenie
Wymagany poziom: 9
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, ARAM, FIRSTBLOOD, TUTORIAL, PROJECT, ARSR, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, URF, NEXUSBLITZ
Usuwa z twojego bohatera wszystkie efekty kontroli tłumu (poza przygwożdżeniem i wyrzuceniem w powietrze) i osłabienia od czarów przywoływacza oraz skraca czas działania nowych o 65% na 3 sek.

Wyczerpanie
Wymagany poziom: 4
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, ARAM, TUTORIAL, ARSR, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, URF, NEXUSBLITZ
Osłabia wrogiego bohatera na 3 sek., zmniejszając jego prędkość ruchu o 30%, a zadawane przez niego obrażenia o 40%.

Błysk
Wymagany poziom: 7
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, ARAM, FIRSTBLOOD, TUTORIAL, STARGUARDIAN, PROJECT, ARSR, ASSASSINATE, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, SNOWURF, URF, NEXUSBLITZ
Teleportuje bohatera na małą odległość, w kierunku miejsca wskazanego przez kursor.

Duch
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, ARAM, FIRSTBLOOD, TUTORIAL, STARGUARDIAN, PROJECT, ARSR, ASSASSINATE, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, TUTORIAL_MODULE_1, TUTORIAL_MODULE_2, URF, NEXUSBLITZ
Przez 10 sek. twój bohater może przenikać przez jednostki i zyskuje 24-48% prędkości ruchu (zależnie od poziomu bohatera). Udział w zabójstwie wydłuża czas działania Ducha.

Uzdrowienie
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, ARAM, TUTORIAL, STARGUARDIAN, PROJECT, ARSR, ASSASSINATE, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, TUTORIAL_MODULE_1, TUTORIAL_MODULE_2, URF, NEXUSBLITZ
Przywraca 90-345 pkt. zdrowia (w zależności od poziomu bohatera) i zwiększa prędkość ruchu o 30% na 1 sekundę dla ciebie i wybranego bohatera. Jednostki, które były niedawno uleczone przez Uzdrowienie przywoływacza, mają leczenie zmniejszone o połowę.

Porażenie
Wymagany poziom: 9
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, TUTORIAL, ARSR, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, URF, NEXUSBLITZ
Zadaje 390-1000 pkt. nieuchronnych obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) potężnemu, dużemu albo średniemu potworowi lub wrogiemu stworowi. Używane przeciwko potworom przywraca punkty zdrowia w zależności od ich maksymalnego poziomu.

Teleportacja
Wymagany poziom: 7
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, TUTORIAL, ASSASSINATE, ARSR, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, GAMEMODEX
Po 4 sek. teleportuje twojego bohatera do sojuszniczej budowli, stwora lub totemu i daje premię do prędkości ruchu. Czas odnowienia Teleportacji skaluje się od 420-240 sek., zależnie od poziomu bohatera.

Czystość
Wymagany poziom: 6
Obsługiwane tryby gry: ODIN, ARAM, ASCENSION, FIRSTBLOOD
Odnawia 50% maksymalnych punktów many bohatera. Ponadto odnawia 25% maksymalnych punktów many sojuszników.

Podpalenie
Wymagany poziom: 9
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, ARAM, FIRSTBLOOD, TUTORIAL, ARSR, ASSASSINATE, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, URF, NEXUSBLITZ
Podpala wrogiego bohatera, zadając 70-410 pkt. nieuchronnych obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) przez 5 sekund, ujawnia go i na czas działania obniża skuteczność efektów leczących.

Bariera
Wymagany poziom: 4
Obsługiwane tryby gry: CLASSIC, ARAM, FIRSTBLOOD, TUTORIAL, STARGUARDIAN, PROJECT, ARSR, ASSASSINATE, DOOMBOTSTEEMO, ONEFORALL, PRACTICETOOL, URF, NEXUSBLITZ
Osłania bohatera tarczą blokującą 115-455 pkt. obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) na 2 sek.

Do Króla!
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: KINGPORO
Szybko dotrzyj do Króla Poro.

Rzut Poro
Wymagany poziom: 1
Obsługiwane tryby gry: KINGPORO
Rzuć Poro w przeciwnika. Jeżeli trafisz, możesz szybko doskoczyć do celu.

Naznaczenie
Wymagany poziom: 6
Obsługiwane tryby gry: SNOWURF
Rzuć w przeciwników śnieżką w linii prostej. Jeżeli trafisz wroga, zostanie on oznaczony i otrzymasz na nim prawdziwe widzenie, a twój bohater będzie mógł się do niego szybko przemieścić.