Ahri

Lisica o Dziewięciu Ogonach
Ahri
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Zabójca
19 Ilość skórek
Ahri, z natury związana z magią duchowego świata, to tajemnicza, lisia Vastajanka, która jest w stanie manipulować emocjami swojej ofiary i pożreć jej esencję, otrzymując w ten sposób przebłyski wspomnień, w tym wiedzę płynącą z każdej pochłoniętej przez nią duszy. Niegdyś potężna, lecz błądząca drapieżniczka, Ahri podróżuje teraz po świecie w poszukiwaniu śladów swoich przodków, jednocześnie starając się zastąpić skradzione wspomnienia takimi, które sama stworzy.
  • Otwieraj swoje kombinacje Urokiem, gdyż dzięki niemu o wiele łatwiej trafić Zwodniczą Kulą i Ognikami.
  • Rozpoczynaj walki drużynowe od Uroku, a uciekinierów ścigaj dzięki Widmowej Szarży.
  • Widmowa Szarża ułatwia Ahri używanie umiejętności — rzucanie Uroku, podwójne trafianie Zwodniczą Kulą, czy skracanie dystansu, aby skuteczniej wykorzystać Ogniki.
  • Ahri jest dużo bardziej podatna na ataki, kiedy jej superumiejętność, Widmowa Szarża, nie jest dostępna.
  • Trzymaj się za stworami, aby unikać Uroku, to ograniczy obrażenia, jakie Ahri może zadawać.

Umiejętności

Kradzież Esencji

Kradzież Esencji

Po zabiciu 9 stworów lub potworów Ahri się leczy.
Po wzięciu udziału w zabójstwie wrogiego bohatera Ahri przywraca sobie większą ilość zdrowia.
Zwodnicza Kula

Zwodnicza Kula

Zasięg
  • 970
Czas odnowienia
  • 7
Koszt
  • 55
  • 65
  • 75
  • 85
  • 95
Ahri wypuszcza kulę, która następnie wraca do niej. Kula zadaje obrażenia magiczne w drodze do celu i obrażenia nieuchronne w drodze powrotnej.
Ogniki

Ogniki

Zasięg
  • 700
Czas odnowienia
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
Koszt
  • 30
Ahri zyskuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu i wypuszcza trzy Ogniki, które namierzają i atakują pobliskich wrogów.
Urok

Urok

Zasięg
  • 975
Czas odnowienia
  • 12
Koszt
  • 60
Ahri posyła całusa, który zadaje obrażenia i urzeka pierwszego trafionego wroga. Ten natychmiast przerywa używanie wszystkich umiejętności ruchowych, a następnie idzie bezbronny w stronę Ahri.
Widmowa Szarża

Widmowa Szarża

Zasięg
  • 450
Czas odnowienia
  • 140
  • 120
  • 100
Koszt
  • 100
Ahri doskakuje do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji, zadając obrażenia pobliskim wrogom. Widmowej Szarży można użyć do trzech razy, zanim zacznie się odnawiać. Przy wzięciu udziału w zabójstwie wrogiego bohatera umiejętność zyskuje dodatkową liczbę ponownych użyć.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund