Niebezpieczna, lecz przedwcześnie dojrzała Annie, jest dzieckiem o nieprawdopodobnych zdolnościach związanych z piromanią. Nawet w cieniach gór na północ od Noxusu jest magicznym ewenementem. Jej naturalne zamiłowanie do ognia uzewnętrzniło się wcześnie pod postacią nieprzewidywalnych wybuchów emocji. Z czasem jednak nauczyła się kontrolować te „sztuczki”. Do jej ulubionych czynności należy przyzywanie ukochanego misia, Tibbersa, jako ognistego obrońcy. Zagubiona w wiecznej, dziecięcej niewinności, Annie przemierza ciemne lasy, zawsze poszukując kogoś do zabawy.
- Zachowanie ogłuszenia do momentu użycia superumiejętności może przechylić szalę na twoją korzyść w czasie walki drużynowej.
- Zabijanie stworów za pomocą Dezintegracji pozwala Annie skutecznie farmić we wczesnej fazie gry.
- Płonąca Tarcza jest użyteczna podczas ładowania ogłuszenia, więc czasami warto mieć chociaż jeden poziom we wczesnej fazie gry.
- Tibbers zadaje obrażenia obszarowe pobliskim jednostkom. Staraj się zachować odległość, gdy zostanie przywołany.
- Czar przywoływacza Porażenie może być użyty do zabicia Tibbersa.
- Uważaj na białe, wirujące smugi koło Annie. Oznacza to, że może cię ogłuszyć.