Annie

Dziecko Ciemności
Annie
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
17 Ilość skórek
Niebezpieczna, lecz przedwcześnie dojrzała Annie, jest dzieckiem o nieprawdopodobnych zdolnościach związanych z piromanią. Nawet w cieniach gór na północ od Noxusu jest magicznym ewenementem. Jej naturalne zamiłowanie do ognia uzewnętrzniło się wcześnie pod postacią nieprzewidywalnych wybuchów emocji. Z czasem jednak nauczyła się kontrolować te „sztuczki”. Do jej ulubionych czynności należy przyzywanie ukochanego misia, Tibbersa, jako ognistego obrońcy. Zagubiona w wiecznej, dziecięcej niewinności, Annie przemierza ciemne lasy, zawsze poszukując kogoś do zabawy.
  • Zachowanie ogłuszenia do momentu użycia superumiejętności może przechylić szalę na twoją korzyść w czasie walki drużynowej.
  • Zabijanie stworów za pomocą Dezintegracji pozwala Annie skutecznie farmić we wczesnej fazie gry.
  • Płonąca Tarcza jest użyteczna podczas ładowania ogłuszenia, więc czasami warto mieć chociaż jeden poziom we wczesnej fazie gry.
  • Tibbers zadaje obrażenia obszarowe pobliskim jednostkom. Staraj się zachować odległość, gdy zostanie przywołany.
  • Czar przywoływacza Porażenie może być użyty do zabicia Tibbersa.
  • Uważaj na białe, wirujące smugi koło Annie. Oznacza to, że może cię ogłuszyć.

Umiejętności

Piromania

Piromania

Po rzuceniu czterech zaklęć Annie ogłuszy cel swojego następnego ofensywnego zaklęcia.

Annie zaczyna grę i odradza się z dostępną Piromanią.
Dezintegracja

Dezintegracja

Zasięg
  • 625
Czas odnowienia
  • 4
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Annie rzuca wzmocnioną kulę ognia, która zadaje obrażenia. Dodatkowo zwraca koszt many, jeżeli kula zabije cel.
Spopielenie

Spopielenie

Zasięg
  • 600
Czas odnowienia
  • 7
Koszt
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
Annie tworzy stożek płomieni, zadając obrażenia objętym nim wrogom.
Płonąca Tarcza

Płonąca Tarcza

Zasięg
  • 800
Czas odnowienia
  • 12
  • 11,5
  • 11
  • 10,5
  • 10
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Przyznaje Annie lub sojusznikowi tarczę i premię do prędkości ruchu oraz zadaje obrażenia wrogom, którzy trafią Annie atakami lub zaklęciami.
Przywołanie: Tibbers

Przywołanie: Tibbers

Zasięg
  • 600
Czas odnowienia
  • 130
  • 115
  • 100
Koszt
  • 100
Annie przywołuje do życia swojego niedźwiedzia, Tibbersa, zadając obrażenia na danym obszarze. Tibbers potrafi atakować, a ponadto podpala przeciwników, którzy znajdują się koło niego.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund