Aurelion Sol niegdyś ozdabiał nieprzebraną pustkę kosmosu astralnymi cudami swojego autorstwa. Teraz musi wykorzystywać swoją straszliwą moc, by usługiwać kosmicznemu imperium, które podstępem go zniewoliło. Pragnąc powrócić do czasów, gdy tworzył gwiazdy, Aurelion Sol gotów jest zedrzeć je z nieba — byle tylko odzyskać wolność.
Aurelion Sol
Architekt Gwiazd

Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Umiejętności

Kosmiczny Kreator
Zadające obrażenia umiejętności Aureliona Sola rozkładają wrogów na ładunki Gwiezdnego Pyłu, który trwale ulepsza każdą z jego umiejętności.

Oddech Światła
Zasięg
- 750
Czas odnowienia
- 3
Koszt
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
Aurelion Sol ładuje swój smoczy oddech przez kilka sekund i zadaje obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi oraz zadaje zmniejszone obrażenia rozpryskowe pobliskim wrogom. Co sekundę podczas ładowania oddechu bezpośrednio na wroga Aurelion Sol zadaje obrażenia dodatkowe — tym większe, im więcej ładunków Gwiezdnego Pyłu zgromadzono. Ta umiejętność gromadzi Gwiezdny Pył, jeśli celem jest bohater.

Astralny Lot
Zasięg
- 1500
Czas odnowienia
- 0
Koszt
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
Aurelion Sol przelatuje nad terenem w wybranym kierunku. Może w tym stanie używać innych umiejętności. Oddech Światła nie ma czasu odnowienia ani maksymalnego czasu działania i zadaje zwiększone obrażenia podczas lotu.
Pozostały czas odnowienia Astralnego Lotu zostaje skrócony za każdym razem, gdy wrogi bohater zginie krótko po otrzymaniu obrażeń od Aureliona Sola.
Gwiezdny Pył zwiększa maksymalny zasięg Astralnego Lotu.
Pozostały czas odnowienia Astralnego Lotu zostaje skrócony za każdym razem, gdy wrogi bohater zginie krótko po otrzymaniu obrażeń od Aureliona Sola.
Gwiezdny Pył zwiększa maksymalny zasięg Astralnego Lotu.

Osobliwość
Zasięg
- 750
Czas odnowienia
- 12
Koszt
- 90
Aurelion Sol wzywa czarną dziurę, która zadaje obrażenia wrogom i powoli wciąga ich do środka. Ta umiejętność zapewnia pewną ilość Gwiezdnego Pyłu za każdą śmierć wroga we wnętrzu czarnej dziury i za każdą sekundę spędzoną przez wrogich bohaterów w jej wnętrzu. Centrum czarnej dziury wykańcza wrogów poniżej określonego procentowego progu ich maksymalnego zdrowia. Gwiezdny Pył zwiększa obszar Osobliwości oraz próg wykończenia.

Spadająca Gwiazda / Załamanie Firmamentu
Zasięg
- 1250
Czas odnowienia
- 120
- 110
- 100
Koszt
- 100
Spadająca Gwiazda: Aurelion Sol rozbija o ziemię gwiazdę. Uderzenie zadaje obrażenia magiczne i ogłusza wrogów, zapewniając przy tym ładunki Gwiezdnego Pyłu za każdego trafionego wrogiego bohatera. Zgromadzenie wystarczającej liczby ładunków Gwiezdnego Pyłu zamienia kolejną Spadającą Gwiazdę Aureliona Sola w Załamanie Firmamentu.
Załamanie Firmamentu: Aurelion Sol zrzuca z nieba gigantyczną gwiazdę o znacznie większej strefie uderzenia, która zadaje większe obrażenia i wyrzuca wrogów w powietrze, zamiast ich ogłuszać. Z krawędzi strefy uderzenia rozchodzi się następnie potężna fala uderzeniowa, która zadaje obrażenia i spowalnia trafionych wrogów. Gwiezdny Pył zwiększa strefę uderzenia Spadającej Gwiazdy oraz Załamania Firmamentu.
Załamanie Firmamentu: Aurelion Sol zrzuca z nieba gigantyczną gwiazdę o znacznie większej strefie uderzenia, która zadaje większe obrażenia i wyrzuca wrogów w powietrze, zamiast ich ogłuszać. Z krawędzi strefy uderzenia rozchodzi się następnie potężna fala uderzeniowa, która zadaje obrażenia i spowalnia trafionych wrogów. Gwiezdny Pył zwiększa strefę uderzenia Spadającej Gwiazdy oraz Załamania Firmamentu.