Azir

Imperator Pustyni
Azir
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Strzelec
7 Ilość skórek
Azir był śmiertelnym imperatorem Shurimy w dawnych czasach, dumnym mężczyzną, który był o krok od zyskania nieśmiertelności. Jego arogancka duma doprowadziła do tego, że zdradzono i zamordowano go w chwili największego triumfu. Jednak teraz, wiele tysiącleci później, odrodził się jako Wyniesiona istota o bezgranicznej mocy. Jego pogrzebane wśród piasków miasto raz jeszcze powstało, a Azir pragnie przywrócić imperium Shurimy dawną chwałę.
  • Unikaj wykorzystywania obu żołnierzy przywołanych przez Powstańcie! na raz. Jeśli nie idziesz na całość, zawsze trzymaj jednego w pogotowiu, gdyby trzeba było przeskoczyć przez ścianę lub jeśli źle ustawisz drugiego żołnierza, a trzeba będzie szybko zadać obrażenia.
  • W alei rozmieszczaj swoich żołnierzy między stworami wroga i jego bohaterem, aby mogli zarówno zabijać stwory, jak i stwarzać zagrożenie dla wrogów z alei.
  • Traktuj Zdobycz Imperatora przede wszystkim jako umiejętność obronną. Używaj jej, gdy wróg zaatakuje ciebie lub twoich sojuszników. Pamiętaj, że twoja drużyna może przejść przez linię za sprawą żołnierzy przywołanych Zdobyczą Imperatora - wykorzystaj to, gdy zaatakują cię bohaterowie walczący wręcz.
  • Bądź jak ptak!
  • Azir polega na swoich żołnierzach, którzy zadają obrażenia wrogowi. Może ich jednak przemieszczać tylko co jakiś czas. Postaraj się wykorzystać czas, w którym jego żołnierze stoją w miejscu.
  • Azir zadaje znaczne obrażenia w przypadku dłuższej bitwy, lecz nie potrafi z marszu uderzyć tak mocno, jak inni magowie. Postaraj się go wyeliminować, nim przechyli szalę zwycięstwa na swoją stronę.
  • Traktuj piaskowych żołnierzy jak ogień. Nie stój w ogniu.

Umiejętności

Dziedzictwo Shurimy

Dziedzictwo Shurimy

Azir może stworzyć Słoneczny Dysk na ruinach sojuszniczej lub wrogiej wieży.
Piaskowy Szturm

Piaskowy Szturm

Zasięg
  • 740
Czas odnowienia
  • 14
  • 12
  • 10
  • 8
  • 6
Koszt
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
Azir wysyła wszystkich Piaskowych Żołnierzy w wybrane miejsce. Piaskowi żołnierze zadają obrażenia magiczne trafionym wrogom i spowalniają ich na 1 sekundę.
Powstańcie!

Powstańcie!

Zasięg
  • 525
Czas odnowienia
  • 1,5
Koszt
  • 40
  • 35
  • 30
  • 25
  • 20
Azir przywołuje piaskowego żołnierza, który atakuje za niego pobliskie cele, co zastępuje jego podstawowy atak na znajdujące się w zasięgu żołnierza cele. Wojskowi zadają obrażenia magiczne wrogom w linii. Powstańcie! zapewnia również bierną premię do prędkości ataku Azira i jego Piaskowych Żołnierzy.
Ruchome Piaski

Ruchome Piaski

Zasięg
  • 1100
Czas odnowienia
  • 22
  • 20,5
  • 19
  • 17,5
  • 16
Koszt
  • 60
Azir na chwilę osłania się tarczą i doskakuje w kierunku jednego ze swoich piaskowych żołnierzy, zadając obrażenia trafionym wrogom. Jeśli trafi wrogiego bohatera, od razu przygotowuje nowego piaskowego żołnierza do rozstawienia i zatrzymuje swój doskok.
Zdobycz Imperatora

Zdobycz Imperatora

Zasięg
  • 250
Czas odnowienia
  • 120
  • 105
  • 90
Koszt
  • 100
Azir przywołuje mur żołnierzy, którzy prą naprzód, odrzucając wrogów i zadając im obrażenia.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund