Briar

Poskromiony Głód
Briar
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
2 Ilość skórek
Nieudany eksperyment Czarnej Róży, nieopanowana żądza krwi Briar wymagała specjalnych dyb mających pomóc skupić się jej oszalałemu umysłowi. Po latach zamknięcia ta żywa broń wyzwoliła się ze swych pęt i wyszła na świat. Dziś nikt jej już nie kontroluje. Podąża tylko za swym głodem wiedzy i krwi. Delektuje się okazjami, by sobie pofolgować, nawet jeśli powstrzymanie szału na nowo nie jest łatwe.

Umiejętności

Karmazynowa Klątwa

Karmazynowa Klątwa

Ataki i umiejętności Briar nakładają kumulujące się krwawienie, które leczy ją za część wartości zadanych obrażeń. Jako że jest wiecznie głodna, zyskuje zwiększone leczenie zależne od brakującego zdrowia, ale nie posiada wrodzonej regeneracji zdrowia.
Zawrót Głowy

Zawrót Głowy

Zasięg
  • 475
Czas odnowienia
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
Koszt
  • 0
Briar doskakuje do jednostki i trafia wrogów kopniakiem (bolesnym), ogłuszając ich i niszcząc ich pancerz.
Krwawy Szał / Przekąszenie

Krwawy Szał / Przekąszenie

Zasięg
  • 350
Czas odnowienia
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
Koszt
  • 0
Briar skacze w przód i roztrzaskuje swoje dyby, wpadając w Krwawy Szał, który sprawia, że zaczyna zawzięcie ścigać najbliższego wroga (priorytetowo traktując bohaterów). W czasie trwania Szału zyskuje prędkość ataku i prędkość ruchu. Jej ataki zadają obrażenia na obszarze wokół celu.

Briar może reaktywować tę umiejętność w czasie Szału, aby CHAPSNĄĆ cel przy następnym ataku, zadając dodatkowe obrażenia zależne od brakującego zdrowia ofiary i lecząc się proporcjonalnie do zadanych obrażeń.
Mrożący Okrzyk

Mrożący Okrzyk

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 16
Koszt
  • 0
Briar przeorientowuje umysł, kończąc Krwawy Szał i przekierowując energię w potężny krzyk, który zadaje obrażenia i spowalnia wrogów. W trakcie ładowania otrzymuje zmniejszone obrażenia i leczy się za część swojego maksymalnego zdrowia. W pełni naładowany krzyk odrzuca wrogów, zadając dodatkowe obrażenia i ogłuszając przeciwników, którzy uderzą w ścianę.
Pewna Śmierć

Pewna Śmierć

Zasięg
  • 10000
Czas odnowienia
  • 120
  • 100
  • 80
Koszt
  • 0
Briar kopie hemolitowy klejnot, oznaczając pierwszego trafionego bohatera jako ofiarę. Pędzi potem wprost na niego, przestraszając innych otaczających wrogów przy dotarciu i wpada w stan kompletnej hemomanii. Będzie ścigać swoją ofiarę, dopóki ta nie zginie, zyskując efekt Krwawego Szału oraz dodatkowy pancerz, odporność na magię, kradzież życia i prędkość ruchu.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund