Corki

Dzielny Bombardier
Corki
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Strzelec
10 Ilość skórek
Yordlowy pilot Corki najbardziej kocha dwie rzeczy: latanie i swoje olśniewające wąsy... choć niekoniecznie w tej kolejności. Po opuszczeniu Bandle City osiedlił się w Piltover i zakochał się w niezwykłych maszynach, które tam znalazł. Poświęcił się rozwojowi swoich latających wynalazków, przewodząc obronnym siłom powietrznym złożonym z zaprawionych weteranów, znanych jako Wrzeszczące Węże. Spokojny nawet pod ostrzałem, Corki patroluje niebo wokół swojego przybranego domu i nigdy nie napotyka takiego problemu, którego nie dałoby się rozwiązać za pomocą dobrego ognia zaporowego.
  • Bomby Fosforowej można użyć do ujawnienia przeciwników, którzy mogą kryć się w pobliskich zaroślach.
  • Walkirii można też użyć defensywnie, np. do szybkiej ucieczki.
  • Corki może używać Karabinu Maszynowego i normalnie przy tym atakować. Nauczenie się tej umiejętności to klucz do opanowania Corkiego.
  • Uważaj na Ogień Zaporowy Corkiego. Zadaje obrażenia rozpryskowe, więc może cię trafić nawet, jeśli chowasz się za stworami.
  • Corki jest łatwym celem po użyciu Walkirii albo Przesyłki Specjalnej; zaatakuj go, jeśli rozpocznie starcie tą umiejętnością.

Umiejętności

Uzbrojenie Hextech

Uzbrojenie Hextech

Procent obrażeń od ataku podstawowego Corkiego jest zadawany jako dodatkowe obrażenia nieuchronne.
Bomba Fosforowa

Bomba Fosforowa

Zasięg
  • 825
Czas odnowienia
  • 9
  • 8,5
  • 8
  • 7,5
  • 7
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Corki strzela bombą błyskową w dane miejsce, która zadaje obrażenia magiczne przeciwnikom znajdującym się na obszarze. Ten atak dodatkowo ujawnia jednostki na obszarze.
Walkiria

Walkiria

Zasięg
  • 600
Czas odnowienia
  • 20
  • 18
  • 16
  • 14
  • 12
Koszt
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100
Corki szybuje na niewielką odległość, zrzucając bomby zapalające, zadające obrażenia wszystkim przeciwnikom, którzy znajdą się pośród płomieni.
Karabin Maszynowy

Karabin Maszynowy

Zasięg
  • 600
Czas odnowienia
  • 12
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Corki strzela z karabinu maszynowego na obszarze w kształcie stożka, zadając obrażenia i osłabiając odporność na magię oraz pancerz przeciwników.
Ogień Zaporowy

Ogień Zaporowy

Zasięg
  • 1225
Czas odnowienia
  • 2
Koszt
  • 35
Corki wystrzeliwuje w wybranym kierunku rakietę, która wybucha przy trafieniu, zadając obrażenia wrogom wokół celu. Corki przechowuje rakiety wraz z upływem czasu, aż do maksymalnej liczby. Co 3. wystrzelona rakieta to Pocisk Burzący, który zadaje dodatkowe obrażenia.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund