Diana

Pogarda Księżyca
Diana
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
14 Ilość skórek
Diana, wyposażona w zakrzywione, księżycowe ostrze, jest wojowniczką Lunari – członków wyznania, które praktycznie już nie istnieje na terenach otaczających Górę Targon. Odziana w lśniącą zbroję w kolorze nocnego śniegu, jest żywym ucieleśnieniem mocy srebrnego księżyca. Przepełniona esencją Aspektu spoza szczytu Targonu, Diana nie jest już w pełni człowiekiem i stara się pojąć swoją moc i cel egzystencji na tym świecie.
  • Trafienie Ciosem Półksiężyca jest bardzo ważne, ale nie obawiaj się chybiać. Czas odnowienia jest krótki, a koszt many niski.
  • Zdecyduj, kiedy rzucać Lunarny Skok bez Księżycowej Poświaty, a kiedy poczekać na kolejny Cios Półksiężyca.
  • Użyj Zewu Księżyca i Lunarnego Skoku, by trzymać się blisko celów, i aktywuj Ostrze Księżycowej Poświaty, by zadać dodatkowe obrażenia.
  • Staraj się unikać Ciosu Półksiężyca lub uciec, jeśli jesteś pod wpływem Księżycowej Poświaty.
  • Kule Księżycowej Kaskady istnieją tylko kilka sekund. Unikaj przez ten czas Diany i zaatakuj ją, kiedy tarcza zniknie.
  • Diana może grać bardzo agresywnie, jeśli użyje Lunarnego Skoku bez Księżycowej Poświaty, ale łatwo zaszkodzić jej poprzez spowolnienie lub ogłuszenie, gdy nie może wrócić do pierwotnej pozycji.

Umiejętności

Ostrze Księżycowej Poświaty

Ostrze Księżycowej Poświaty

Każde co trzecie uderzenie zadaje pobliskim wrogom dodatkowe obrażenia magiczne. Po rzuceniu zaklęcia prędkość ataku Diany zwiększa się na 5 sek.
Cios Półksiężyca

Cios Półksiężyca

Zasięg
  • 900
Czas odnowienia
  • 8
  • 7,5
  • 7
  • 6,5
  • 6
Koszt
  • 50
Tworzy pocisk księżycowej energii w kształcie łuku, zadając obrażenia magiczne.

Trafieni wrogowie zostają naznaczeni Księżycową Poświatą, która ujawnia ich na 3 sek., o ile nie byli ukryci.
Księżycowa Kaskada

Księżycowa Kaskada

Zasięg
  • 800
Czas odnowienia
  • 15
  • 13,5
  • 12
  • 10,5
  • 9
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
Diana tworzy trzy orbitujące kule, które wybuchają przy zetknięciu z wrogami, zadając obrażenia obszarowe. Otrzymuje także tymczasową tarczę pochłaniającą obrażenia. Jeśli jej trzecia kula wybuchnie, tarcza zostanie wzmocniona.
Lunarny Skok

Lunarny Skok

Zasięg
  • 825
Czas odnowienia
  • 22
  • 20
  • 18
  • 16
  • 14
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
Staje się uosobieniem mściwego księżyca, doskakując do wroga i zadając obrażenia magiczne.

Lunarny Skok nie ma czasu odnowienia, jeśli użyje się go do zaatakowania wroga naznaczonego Księżycową Poświatą. Efekt Księżycowej Poświaty zostanie usunięty ze wszystkich pozostałych wrogów niezależnie od tego, czy byli celem Lunarnego Skoku.
Zew Księżyca

Zew Księżyca

Zasięg
  • 475
Czas odnowienia
  • 100
  • 90
  • 80
Koszt
  • 100
Diana ujawnia wszystkich pobliskich wrogów, przyciąga i spowalnia ich.

Jeśli Diana przyciągnie co najmniej jednego wrogiego bohatera, po chwili opadnie na nią światło księżyca, zadając obrażenia magiczne na obszarze wokół niej. Obrażenia te zwiększają się za każdy dodatkowy przyciągnięty cel.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund