Ezreal

Odkrywca z Powołania
Ezreal
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Strzelec
21 Ilość skórek
Ezreal, prężny poszukiwacz przygód, nieświadomy swojego daru magicznego, przeszukuje dawno zaginione katakumby, zadziera ze starożytnymi klątwami i z łatwością radzi sobie z na pierwszy rzut oka niemożliwymi do pokonania przeszkodami. Jego odwaga i zuchwałość nie znają granic, a on sam woli wychodzić z nieciekawych sytuacji drogą improwizacji, częściowo polegając na sprycie, ale głównie na mistycznej, shurimańskiej rękawicy, której używa, by wyzwalać niszczycielskie, magiczne wybuchy. Jedno jest pewne — kiedy Ezreal jest w pobliżu, kłopoty nie pozostają daleko w tyle. Nie wybiegają też zbyt daleko w przód. W sumie to pewnie są wszędzie.
  • Użyj Magicznego Przejścia, aby łatwiej wycelować umiejętnościami mierzonymi.
  • Ezreal może skupić się na zadawaniu obrażeń fizycznych, jak i magicznych, w zależności od przedmiotów, które kupisz.
  • Możesz użyć Celnej Salwy do trafienia kilku grup stworów.
  • Ezreal ma mało zdrowia, więc atakuj go bezpośrednio.
  • Ezreal w całości polega na umiejętnościach mierzonych, więc staraj się trzymać między wami stwory.
  • Mistyczny Strzał nakłada efekty przy trafieniu, włącznie z Herbem Żaru.

Umiejętności

Wzmacniająca Siła Czarów

Wzmacniająca Siła Czarów

Prędkość ataku Ezreala wzrasta wraz z każdym trafionym zaklęciem, kumulując się do 5 razy.
Mistyczny Strzał

Mistyczny Strzał

Zasięg
  • 1150
Czas odnowienia
  • 5,5
  • 5,25
  • 5
  • 4,75
  • 4,5
Koszt
  • 28
  • 31
  • 34
  • 37
  • 40
Ezreal wystrzeliwuje zadający obrażenia pocisk energii, który trochę skraca czas odnowienia wszystkich jego umiejętności, jeśli trafi wrogą jednostkę.
Strumień Esencji

Strumień Esencji

Zasięg
  • 1150
Czas odnowienia
  • 8
Koszt
  • 50
Ezreal wystrzeliwuje kulę, która przykleja się do pierwszego trafionego bohatera lub celu. Jeżeli Ezreal trafi wroga, do którego przyklejona jest kula, ta wybuchnie i zada obrażenia.
Magiczne Przejście

Magiczne Przejście

Zasięg
  • 475
Czas odnowienia
  • 26
  • 23
  • 20
  • 17
  • 14
Koszt
  • 70
Ezreal teleportuje się w pobliskie miejsce i atakuje samonaprowadzającym się pociskiem, który uderza w najbliższą wrogą jednostkę. Pocisk priorytetowo traktuje wrogów trafionych Strumieniem Esencji.
Celna Salwa

Celna Salwa

Zasięg
  • 25000
Czas odnowienia
  • 120
  • 105
  • 90
Koszt
  • 100
Ezreal skupia się, po czym wystrzeliwuje salwę energii zadającej olbrzymie obrażenia każdej jednostce, przez którą przeniknie (zadaje mniej obrażeń stworom i niepotężnym potworom).
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund