Fiora

Mistrzyni Fechtunku
Fiora
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
15 Ilość skórek
Fiora to fechmistrzyni, o której słyszano w całym Valoranie. Zasłynęła zarówno niezłomnością i ciętym językiem, jak i mistrzostwem w szermierce. Będąc córką domu Laurent z Demacii, Fiora przejęła kontrolę nad swoim rodem od ojca w obliczu skandalu, który niemal ich zniszczył. Choć reputacja domu Laurent została zszargana, Fiora robi wszystko, co tylko możliwe, aby przywrócić jego utracony honor i należyte miejsce wśród wielkich i wspaniałych rodów Demacii.
  • Dzięki Tańcowi Fechmistrzyni, Fiora najlepiej sprawdza się w szybkich pojedynkach. Skorzystaj z premii do prędkości ruchu po trafieniu we Wrażliwy Punkt, aby łatwo odskoczyć od przeciwnika lub przygotować się do kolejnego ciosu.
  • Wielkie Wyzwanie pozwala Fiorze pokonać nawet najtwardszych przeciwników i uzdrowić się po fakcie, więc nie wahaj się atakować obrońców wroga.
  • Taniec Fechmistrzyni pokazuje ci, z której strony Fiora będzie próbowała atakować, więc odpowiednio przygotuj swój kontratak.
  • Zachowaj ostrożność rzucając unieruchomienia na Fiorę. Jeżeli jej Riposta jest dostępna, może obrócić siłę unieruchomienia przeciwko tobie.

Umiejętności

Taniec Fechmistrzyni

Taniec Fechmistrzyni

Fiora ujawniła Wrażliwy Punkt tego bohatera. Jeśli trafi Wrażliwy Punkt, odzyska zdrowie i zyska prędkość ruchu.
Wypad

Wypad

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 13
  • 11,25
  • 9,5
  • 7,75
  • 6
Koszt
  • 20
Fiora wykonuje wypad w wybranym kierunku i wyprowadza pchnięcie w pobliskiego wroga, zadając mu obrażenia fizyczne i nakładając efekty przy trafieniu.
Riposta

Riposta

Zasięg
  • 750
Czas odnowienia
  • 24
  • 22
  • 20
  • 18
  • 16
Koszt
  • 50
Fiora paruje wszelkie nadchodzące obrażenia oraz osłabienia, a następnie wyprowadza pchnięcie w wybranym kierunku. Pchnięcie spowolni pierwszego trafionego wrogiego bohatera. Jednak jeśli Fiora dzięki tej umiejętności zablokuje efekt unieruchamiający, to pchnięcie ogłuszy wroga.
Szermierka

Szermierka

Zasięg
  • 425
Czas odnowienia
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
Koszt
  • 40
Fiora zyskuje premię do prędkości ataku na kolejne dwa ataki. Pierwszy atak spowolni cel, a drugi zada obrażenia krytyczne.
Wielkie Wyzwanie

Wielkie Wyzwanie

Zasięg
  • 500
Czas odnowienia
  • 110
  • 90
  • 70
Koszt
  • 100
Fiora identyfikuje wszystkie cztery Wrażliwe Punkty na wrogim bohaterze i zyskuje premię do prędkości ruchu, gdy znajduje się w jego pobliżu. Jeżeli trafi we wszystkie cztery Wrażliwe Punkty lub jeśli cel zginie po trafieniu w przynajmniej jeden z punktów, Fiora i jej pobliscy sojusznicy będą leczeni przez kilka kolejnych sekund.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund