Fizz

Szachraj Sztormów
Fizz
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
13 Ilość skórek
Fizz jest amfibiotycznym Yordlem, który żyje pośród raf otaczających Bilgewater. Często wyławia i zwraca dziesięciny wrzucane do morza przez przesądnych kapitanów, ale nawet najbardziej doświadczeni z żeglarzy wiedzą, żeby mu się nie sprzeciwiać — wszak jest wiele opowieści o tych, którzy nie docenili tej nieuchwytnej postaci. Często mylony z wcieleniem kapryśnego ducha oceanu, sprawia wrażenie, że potrafi dowodzić ogromną, mięsożerną bestią z otchłani, i czerpie przyjemność z wprowadzania w zakłopotanie tak samo sojuszników, jak i wrogów.
  • Z racji tego, że Fizz może przenikać przez jednostki, postaraj się poruszać pomiędzy stworami w alei i używać biernego efektu Trójzębu, a następnie po kilku sekundach korzystaj z efektu użycia.
  • Superumiejętność Fizza, czyli Mącenie Wody, może być wycelowana prosto we wroga lub w miejsce, w które według ciebie ten może się udać.
  • Umiejętności Fizza skalują się z mocą umiejętności. Rozważ zakup przedmiotów takich jak Klepsydra Zhonyi lub Całun Banshee przeciwko drużynom, które zadają duże obrażenia eksplozywne, oraz przedmiotów takich jak Zmora Licza lub Zabójczy Kapelusz Rabadona, jeżeli uważasz, że możesz przeżyć bez dodatkowego zdrowia.
  • Ataki Fizza są jeszcze groźniejsze przez kilka sekund po tym, jak użyje wzmocnionego ataku — trzymaj się od niego z daleka, gdy jego trójząb świeci!
  • Fizz jest trudnym do złapania celem, jeżeli jego umiejętności są dostępne — podpuść go, aby użył ich wcześnie, a następnie wykorzystaj efekty kontroli tłumu lub mocne ataki!

Umiejętności

Zwinny Wojownik

Zwinny Wojownik

Fizz może przenikać przez jednostki, a obrażenia, które otrzymuje ze wszystkich źródeł, są zmniejszone o stałą wartość.
Cios Jeżowca

Cios Jeżowca

Zasięg
  • 550
Czas odnowienia
  • 8
  • 7,5
  • 7
  • 6,5
  • 6
Koszt
  • 50
Fizz przeskakuje przez cel, zadaje obrażenia magiczne i nakłada efekty przy trafieniu.
Trójząb

Trójząb

Zasięg
  • 600
Czas odnowienia
  • 7
  • 6,5
  • 6
  • 5,5
  • 5
Koszt
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
Ataki Fizza wywołują u wrogów krwawienie, zadając obrażenia magiczne przez kilka sekund. Fizz może wzmocnić swój następny atak, aby zadać dodatkowe obrażenia i wzmocnić kolejne ataki na krótki czas.
Psotnik / Rozrabiaka

Psotnik / Rozrabiaka

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 16
  • 14
  • 12
  • 10
  • 8
Koszt
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
Fizz wyskakuje do góry. Gdy wyląduje z wdziękiem na swojej włóczni, nie można go namierzyć. Następnie Fizz może uderzyć w ziemię lub skoczyć ponownie i wtedy trafić w ziemię.
Mącenie Wody

Mącenie Wody

Zasięg
  • 1300
Czas odnowienia
  • 100
  • 85
  • 70
Koszt
  • 100
Fizz rzuca w wybranym kierunku rybą, która przykleja się do bohatera, którego dotknie, spowalniając go. Po chwili spod ziemi wyskakuje rekin, który podrzuca cel i odrzuca pobliskich wrogów na boki. Wszyscy trafieni wrogowie otrzymują obrażenia magiczne i są spowolnieni.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund