Hecarim

Cień Wojny
Hecarim
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Obrońca
Wojownik
11 Ilość skórek
Hecarim jest upiornym połączeniem człowieka i bestii, przeklętym, by przez całą wieczność gonić za duszami żyjących. Kiedy Błogosławione Wyspy pochłonął cień, ten dumny rycerz, z całą swoją kawalerią i wierzchowcami, został rozniesiony przez niszczące siły Zrujnowania. Teraz, kiedy Czarna Mgła rozpościera się przez całą Runeterrę, przewodzi ich niszczycielskiej szarży, karmiąc się rzezią i tratując wrogów swoimi opancerzonymi kopytami.
  • Duch Postrachu przywraca zdrowie, kiedy okoliczni wrogowie otrzymują obrażenia, także od twoich sojuszników. Użyj go w trakcie walki, by zwiększyć przeżywalność Hecarima.
  • Niszczycielska Szarża zadaje obrażenia w zależności od pokonanego dystansu. Spróbuj użyć Nawałnicy Cieni lub czarów przywoływacza, takich jak Duch czy Błysk, by zwiększyć obrażenia.
  • Hecarim otrzymuje zdrowie od pobliskich wrogów dzięki Duchowi Postrachu, jednak nie jest wytrzymały — spróbuj zabić go jedną serią.
  • Superumiejętność Hecarima sprawia, że wrogowie uciekają. Rozejdźcie się, by osłabić go w walce.

Umiejętności

Wojenna Ścieżka

Wojenna Ścieżka

Hecarim otrzymuje premię do obrażeń od ataku równą pewnemu procentowi jego dodatkowej prędkości ruchu.
Szał

Szał

Zasięg
  • 350
Czas odnowienia
  • 4
Koszt
  • 28
  • 26
  • 24
  • 22
  • 20
Hecarim tnie pobliskich wrogów, zadając obrażenia fizyczne. Jeśli Hecarim trafi przynajmniej jednego wroga, zwiększa obrażenia i skraca czas odnowienia kolejnych użyć Szału.
Duch Postrachu

Duch Postrachu

Zasięg
  • 525
Czas odnowienia
  • 14
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Hecarim otrzymuje pancerz i odporność na magię. Hecarim zadaje pobliskim przeciwnikom obrażenia magiczne i zyskuje zdrowie równe pewnemu procentowi obrażeń, które otrzymają przeciwnicy.
Niszczycielska Szarża

Niszczycielska Szarża

Zasięg
  • 300
Czas odnowienia
  • 20
  • 19
  • 18
  • 17
  • 16
Koszt
  • 60
Hecarim na krótki czas zyskuje zwiększającą się premię do prędkości ruchu i może przenikać przez jednostki. Jego następny atak odrzuca cel do tyłu i zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne zależne od odległości, którą pokonał od momentu aktywowania umiejętności.
Nawałnica Cieni

Nawałnica Cieni

Zasięg
  • 50000
Czas odnowienia
  • 140
  • 120
  • 100
Koszt
  • 100
Hecarim przywołuje widmowych jeźdźców i szarżuje, zadając obrażenia magiczne w linii. Po szarży tworzy on falę uderzeniową i sprawia, że pobliscy wrogowie uciekają przerażeni.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund