Illaoi

Kapłanka Krakena
Illaoi
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Obrońca
Wojownik
5 Ilość skórek
Potężna budowa ciała Illaoi jest przyćmiona jedynie przez jej niezłomną wiarę. Jako prorok Wielkiego Krakena używa wielkiego, złotego posążka do wyrywania dusz wrogów z ich ciał, tym samym zaburzając ich postrzeganie rzeczywistości. Wszyscy, którzy odważą się przeciwstawić „Zwiastunce Prawdy Nagakabourossy”, wkrótce przekonają się, że Illaoi nigdy nie walczy w pojedynkę — bogini z Wysp Węży walczy u jej boku.
  • Macki są źródłem bezgranicznej siły. Nigdy nie walcz bez nich.
  • Dusze otrzymują taką samą ilość zdrowia, jaką ma w danym momencie ich cel. Jeśli twoim zamiarem jest stworzenie
  • Nośnika
  • , postaraj się najpierw zmniejszyć ilość zdrowia swojego celu, aby zabicie duszy stało się prostsze.
  • Skoku Wiary najlepiej używać jako kontynuacji silnej inicjacji albo jako kontr-inicjacji. Dobrze się zastanów, zanim jako pierwszy rzucisz się w wir walki.
  • Zabijanie Macek przy każdej możliwej okazji znacznie ułatwi pokonanie Illaoi w walce.
  • Kiedy twoja Dusza zostanie wyrwana, postaraj się przeciwstawić Illaoi. Zadawanie jej obrażeń skraca czas trwania Duszy.
  • Unikajcie pozostawania w grupie, kiedy Illaoi używa Skoku Wiary, aby zredukować ilość dostępnych dla niej Macek.

Umiejętności

Prorok Starszego Boga

Prorok Starszego Boga

Illaoi oraz Nośniki, które tworzy, powodują, że na znajdującym się w pobliżu nieprzekraczalnym terenie pojawiają się Macki. Macki atakują Dusze, Nośniki oraz ofiary Srogiej Lekcji Illaoi. Macki zadają trafionym wrogom obrażenia fizyczne. Jeśli zadadzą obrażenia bohaterowi, Illaoi zostanie uleczona.
Uderzenie Macką

Uderzenie Macką

Zasięg
  • 850
Czas odnowienia
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
Zwiększa obrażenia zadawane przez Macki. W momencie użycia Illaoi uderza Macką, zadając obrażenia fizyczne.
Sroga Lekcja

Sroga Lekcja

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 4
Koszt
  • 30
Illaoi doskakuje do swojego celu, zadając obrażenia fizyczne i sprawiając, że pobliskie Macki również atakują dany cel.
Próba Ducha

Próba Ducha

Zasięg
  • 900
Czas odnowienia
  • 16
  • 15
  • 14
  • 13
  • 12
Koszt
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
Illaoi wyrywa duszę z ciała swojego wroga, zmuszając ją do stawienia się przed nią. Dusze przekazują część otrzymywanych obrażeń celowi, z którego pochodzą. Cel stanie się Nośnikiem, jeśli jego dusza zostanie zabita albo za bardzo się od niej oddali, w wyniku czego zacznie tworzyć Macki.
Skok Wiary

Skok Wiary

Zasięg
  • 450
Czas odnowienia
  • 120
  • 95
  • 70
Koszt
  • 100
Illaoi uderza w ziemię swym posążkiem, zadając pobliskim wrogom obrażenia fizyczne. Za każdego trafionego wrogiego bohatera pojawia się jedna Macka.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund