Janna

Szał Burzy
Janna
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
15 Ilość skórek
Janna, uzbrojona w potęgę wichur Runeterry, jest tajemniczym duchem wiatru, który ochrania poszkodowanych z Zaun. Niektórzy ludzie uważają, że została zrodzona z błagań żeglarzy z Runeterry, którzy modlili się o przyjazne wiatry, gdy pływali po zdradliwych wodach i mierzyli się z potężnymi wichurami. Jej przychylność oraz ochrona zawitały w końcu do Zaun, gdzie stała się źródłem nadziei dla potrzebujących. Nikt nie wie, gdzie lub kiedy się pojawi, ale na ogół przybywa na pomoc.
  • Oko Cyklonu może być użyte na wieżach.
  • Szybkie odpalenie Wyjącej Wichury może być wykorzystane do osłabienia przeciwnej drużyny.
  • Użycie superumiejętności Janny odepchnie przeciwników od rannego sojusznika lub nawet doprowadzi do ich podziału.
  • Zachowaj umiejętności przerywające do chwili, gdy Janna użyje swojej superumiejętności.
  • Wysłuchuj odgłosu Wyjącej Wichury, na wypadek gdyby Janna chciała cię trafić zza krawędzi ekranu lub z zarośli.
  • Janna jest najsilniejsza, gdy może wzmacniać sojuszników. Nękanie jej sojusznika obniży jej zdolność do walki z tobą.

Umiejętności

Pomyślne Wiatry

Pomyślne Wiatry

Sojusznicy Janny zyskują prędkość ruchu, gdy poruszają się w jej kierunku.

Janna zadaje obrażenia magiczne przy trafieniu oraz Zefirem równe części dodatkowej prędkości ruchu.
Wyjąca Wichura

Wyjąca Wichura

Zasięg
  • 1075
Czas odnowienia
  • 14
Koszt
  • 90
  • 95
  • 100
  • 105
  • 110
Manipulując ciśnieniem i temperaturą w wybranym miejscu, Janna może stworzyć małe tornado, które rośnie wraz z upływem czasu. Kolejna aktywacja zaklęcia uwalnia tornado. Po uwolnieniu przemieszcza się ono w kierunku, w którym zostało rzucone, podrzucając wrogów na swojej drodze i zadając im obrażenia.
Zefir

Zefir

Zasięg
  • 4294967295
Czas odnowienia
  • 8
  • 7,5
  • 7
  • 6,5
  • 6
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Janna przywołuje żywiołaka powietrza, który biernie zwiększa jej prędkość ruchu i pozwala na przenikanie przez jednostki. Może też aktywować tę umiejętność, aby zadać obrażenia i spowolnić wroga.
Oko Cyklonu

Oko Cyklonu

Zasięg
  • 800
Czas odnowienia
  • 16
  • 15
  • 14
  • 13
  • 12
Koszt
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
Janna przywołuje ochronną wichurę, która osłania sojuszniczego bohatera bądź wieżę i zwiększa ich obrażenia od ataku.
Monsun

Monsun

Zasięg
  • 725
Czas odnowienia
  • 130
  • 115
  • 100
Koszt
  • 100
Janna rozpętuje wokół siebie magiczną burzę, odrzucając wrogów. Po uspokojeniu się nawałnicy, kiedy zaklęcie jest aktywne, kojące wiatry leczą pobliskich sojuszników.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund