K'Sante

Duma Nazumah
K'Sante
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Obrońca
Wojownik
3 Ilość skórek
Nieustępliwy i odważny K'Sante walczy z potężnymi bestiami i bezwzględnymi Wyniesionymi, by chronić swój dom, miasto Nazumah, cudowną oazę pośród piasków Shurimy. Po kłótni ze swoim byłym partnerem K'Sante zdaje sobie sprawę, że by zostać wojownikiem godnym przewodzić swojemu ludowi, musi utemperować swoje egoistyczne ambicje. Dopiero wtedy będzie mógł uniknąć stania się ofiarą swojej własnej pychy i odnaleźć mądrość potrzebną, by pokonać nikczemne stwory zagrażające jego pobratymcom.
  • Aby gonić wroga za pomocą Uderzenia Rezonansu, użyj Fali Dźwięku przed Smoczym Gniewem.
  • Postaraj się wykorzystać Grad Ciosów, przeplatając zaklęcia ze zwykłymi atakami. Pozwala to zadać jak największe obrażenia i ograniczyć zużycie energii.
  • Rzucenie na siebie Osłony i Żelaznej Woli bardzo pomaga w walce z neutralnymi potworami (w dżungli).
  • Aby zminimalizować skuteczność superumiejętności Lee Sina, Smoczego Gniewu, staraj nie trzymać się w grupie.
  • Lee Sin posiada pewną odporność na obrażenia fizyczne w postaci Żelaznej Woli i Okaleczenia, ale jest podatny na magię.
  • Dla Lee Sina bardzo ważne jest, by użyć obu części umiejętności. Postaraj się użyć umiejętności osłabiających, żeby uniemożliwić mu łączenie umiejętności i ataków.

Umiejętności

Niezmącony Instynkt

Niezmącony Instynkt

Umiejętności K'Santego oznaczają cele, przez co jego następny atak zadaje im więcej obrażeń.

Gdy K'Sante idzie Na Całego, wszystkie jego ataki i umiejętności zadają więcej obrażeń.
Uderzenie Ntofo

Uderzenie Ntofo

Zasięg
  • 450
Czas odnowienia
  • 3,5
Koszt
  • 20
K'Sante uderza, zadając obrażenia i spowalniając wrogów w krótkiej linii.

Przy trafieniu zapewnia ładunek Uderzenia Ntofo. Przy 2 ładunkach K'Sante uwalnia falę uderzeniową, która przyciąga wrogów.

Gdy K'Sante idzie Na Całego, czas odnowienia zostaje skrócony.
Taran

Taran

Zasięg
  • 600
Czas odnowienia
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
K'Sante przygotowuje się, otrzymując w tym czasie zmniejszone obrażenia, a następnie doskakuje, odrzucając wrogów i ogłuszając ich.

Gdy K'Sante idzie Na Całego, zadaje zwiększone obrażenia, ale nie będzie już odrzucać ani ogłuszać.
Praca Nóg

Praca Nóg

Zasięg
  • 525
Czas odnowienia
  • 10
  • 9,5
  • 9
  • 8,5
  • 8
Koszt
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
K'Sante doskakuje i zyskuje tarczę. Jeśli doskakuje do sojusznika, zasięg doskoku jest większy, a sojusznik również zyskuje tarczę.

Gdy K'Sante idzie Na Całego, czas odnowienia zostaje skrócony, a doskok jest szybszy.
Na Całego

Na Całego

Zasięg
  • 250
Czas odnowienia
  • 120
  • 100
  • 80
Koszt
  • 100
K'Sante odrzuca wroga do tyłu, przebijając go przez dowolną ścianę na jego drodze. Następnie K'Sante idzie Na Całego, doskakuje za wrogiem, zyskuje zwiększenie obrażeń, leczenie oraz zmienione umiejętności kosztem mniejszej obrony.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund