Karma

Oświecona
Karma
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
14 Ilość skórek
Żaden śmiertelnik nie obrazuje duchowych tradycji Ionii tak jak Karma. To uosobienie starożytnej duszy, która niezliczone razy powracała do życia, niosąc wszystkie zebrane wspomnienia w każde z nich. Jest obdarzona mocą, którą jedynie nieliczni są zdolni pojąć. W obliczu niedawnego kryzysu Karma czyni wszystko, co w jej mocy, by właściwie kierować ludźmi, choć dobrze wie, że pokój i harmonia zawsze mają wysoką cenę — zarówno dla niej samej, jak i dla krainy, która tak wiele dla niej znaczy.
  • Rosnący Ogień nagradza agresywny styl gry. Trafiaj przeciwników atakami, aby skrócić czas odnowienia Mantry i ciągle atakować.
  • Gdy używasz Skupionej Woli, i jeśli masz problem z nadążaniem za celem, spowolnij przeciwników Wewnętrznym Płomieniem lub przyspiesz się Inspiracją.
  • Nie bój się używać Mantry. Rosnący Ogień bardzo dobrze sprawdza się w walkach drużynowych - pozwala wielokrotnie odnowić Mantrę.
  • Bierna umiejętność Karmy skraca czas odnowienia Mantry, gdy trafia wrogich bohaterów atakami i umiejętnościami. Postaraj się uniemożliwić jej bezkarne atakowanie.
  • Rozbłysk Duszy daje dodatkowe obrażenia tam, gdzie go umieszczono. Reaguj szybko; ucieknij z koła i uniknij poważnych obrażeń.
  • Skupiona Wola to potężne narzędzie do przerywania walki. Zwiększ dystans, aby uniknąć unieruchomienia, a potem poszukaj okazji do włączenia się do walki.

Umiejętności

Rosnący Ogień

Rosnący Ogień

Użycie zadających obrażenia umiejętności Karmy skróci czas odnowienia Mantry.
Wewnętrzny Płomień

Wewnętrzny Płomień

Zasięg
  • 950
Czas odnowienia
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
Koszt
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
Karma ciska kulą energii duchowej, która wybucha i zadaje obrażenia przy trafieniu wrogiej jednostki.

Premia od Mantry: Poza wybuchem Mantra zwiększa destrukcyjną moc Wewnętrznego Płomienia, tworząc krąg płomieni, który po chwili zadaje obrażenia.
Skupiona Wola

Skupiona Wola

Zasięg
  • 675
Czas odnowienia
  • 12
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Karma tworzy więź pomiędzy sobą i obranym za cel wrogiem, zadając mu obrażenia i ujawniając go. Jeżeli więź nie zostanie przerwana, wróg zostanie unieruchomiony i ponownie odniesie obrażenia.

Premia od Mantry: Karma wzmacnia więź, lecząc się i wydłużając czas działania unieruchomienia.
Inspiracja

Inspiracja

Zasięg
  • 800
Czas odnowienia
  • 10
  • 9,5
  • 9
  • 8,5
  • 8
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Karma przywołuje ochronną tarczę, która pochłania obrażenia i zwiększa prędkość ruchu chronionego sojusznika.

Premia od Mantry: Energia emanuje z jej celu, wzmacniając pierwotną tarczę i nakładając efekt Inspiracji na pobliskich sojuszniczych bohaterów.
Mantra

Mantra

Zasięg
  • 1100
Czas odnowienia
  • 40
  • 38
  • 36
  • 34
Koszt
  • 0
Karma wzmacnia następną umiejętność, aby miała dodatkowe efekty. Mantra jest dostępna od 1. poziomu i nie wymaga punktu umiejętności.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund