Kindred

Wieczni Łowcy
Kindred
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Strzelec
8 Ilość skórek
Pojedynczo, ale nigdy oddzielnie, Kindred reprezentują bliźniacze esencje śmierci. Strzała Owcy oferuje szybki koniec dla tych, którzy pogodzili się ze swoim losem. Wilk poluje zaś na tych, którzy uciekają przed przeznaczeniem, brutalnie pozbawiając ofiary wszelkiej nadziei. Choć interpretacje tego, czym Kindred są, różnią się w całej Runeterze, każdy śmiertelnik musi wybrać oblicze swojej śmierci.
  • Poruszanie się między atakami podczas dżunglowania pomoże ci zredukować otrzymane obrażenia oraz zapewni częstsze leczenie z Wilczego Szału.
  • Wybieraj cele do swoich Polowań roztropnie. Upolowanie jak największej liczby ofiar jest kluczem do sukcesu.
  • Zostaw rozpoczynanie dużych starć swoim sojusznikom.
  • Kindred są delikatni — przejmij inicjatywę, a będą musieli grać ostrożnie.
  • Zabijaj cele, które Wilk wyznaczył do swojego polowania w dżungli, aby spowolnić postępy Kindred.
  • Gdy Kindred użyją Jagnięcego Spokoju, wskocz w jego obszar działania — umiejętność działa na wszystkich bohaterów.

Umiejętności

Znak Wiecznych Łowców

Znak Wiecznych Łowców

Kindred mogą wyznaczyć cel do upolowania. Pomyślne ukończenie Polowania trwale wzmocni ich podstawowe umiejętności. Każde 4 ukończone łowy zwiększają również zasięg podstawowych ataków Kindred.
Taniec Strzał

Taniec Strzał

Zasięg
  • 340
Czas odnowienia
  • 9
Koszt
  • 35
Owca robi koziołka i wystrzeliwuje do trzech strzał w pobliskie cele.
Wilczy Szał

Wilczy Szał

Zasięg
  • 560
Czas odnowienia
  • 18
  • 17
  • 16
  • 15
  • 14
Koszt
  • 40
Wilk wpada w szał i atakuje pobliskich wrogów. Owca biernie otrzymuje ładunki poprzez poruszanie się i atakowanie. Kiedy osiągnięta zostanie maksymalna liczba ładunków, następny atak Owcy przywróci zdrowie.
Narastający Strach

Narastający Strach

Zasięg
  • 500
Czas odnowienia
  • 14
  • 12,5
  • 11
  • 9,5
  • 8
Koszt
  • 0
Owca oddaje precyzyjny strzał, który spowalnia cel. Jeżeli Owca zaatakuje cel jeszcze dwa razy, jej trzeci atak zostanie zastąpiony przez Wilka, który zada ogromne obrażenia.
Jagnięcy Spokój

Jagnięcy Spokój

Zasięg
  • 500
Czas odnowienia
  • 180
  • 150
  • 120
Koszt
  • 100
Owca uspokaja i przygotowuje na nadejście śmierci wszystkie żywe cele w strefie działania. Do czasu upłynięcia efektu nikt nie może zginąć. Na koniec wszystkie jednostki zostaną uleczone.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund