Kled

Swarliwy Rajtar
Kled
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
4 Ilość skórek
Yordle Kled to wojownik równie nieustraszony, co uparty, uosabia zażartą brawurę Noxusu. Jest ukochaną przez żołnierzy ikoną, której nie ufają oficerowie, a arystokracja wręcz nim pogardza. Liczni utrzymują, że Kled walczył w każdej kampanii prowadzonej przez legiony Noxusu, „zdobył” wszystkie możliwe tytuły wojskowe i nigdy, ale to przenigdy nie wycofał się z walki. I choć wiarygodność tej sprawy częstokroć jest co najmniej wątpliwa, to jego legenda zawiera w sobie ziarno prawdy: szarżując do bitwy na Skaarl, czyli swej nie do końca godnej zaufania szkapie, Kled broni swej własności i stara się jak najwięcej zdobyć.
  • Kled generuje trochę odwagi, zabijając stwory, jednak znacznie więcej uzyska w walce przeciwko bohaterom.
  • Ostatnie trafienie Agresywnych Skłonności zadaje więcej obrażeń, niż trzy pierwsze, więc zrób z niego dobry użytek!
  • Naaaaaaaaprzód!!! ma bardzo duży zasięg. Spróbuj przewidzieć, gdzie znajdowała się będzie wroga drużyna, kiedy do niej dotrzesz.
  • Kled generuje odwagę, zadając wrogom obrażenia za pomocą Kieszonkowego Pistoletu oraz podstawowych ataków, jak również zabijając stwory i atakując budowle lub potężne potwory.
  • Kiedy Kled porusza się pieszo, obserwuj jego pasek odwagi — gdy osiągnie 100%, Swarliwy Rajtar ponownie dosiądzie Skaarl i odzyska znaczną ilość zdrowia.
  • Kled jest znacznie groźniejszy, kiedy może użyć Agresywnych Skłonności.

Umiejętności

Skaarl, Tchórzliwa Jaszczurka

Skaarl, Tchórzliwa Jaszczurka

Kled jeździ na swoim wiernym wierzchowcu o imieniu Skaarl, która przyjmuje obrażenia za niego. Kiedy wyczerpie się zdrowie Skaarl, Kled z niej zsiądzie.

Gdy Kled porusza się pieszo, zmieniają się jego umiejętności, a ponadto zadaje bohaterom mniej obrażeń. Kled może przywrócić odwagę Skaarl, walcząc z wrogami. Po zebraniu maksymalnej odwagi Kled wsiada na Skaarl i dysponuje częścią jej zdrowia.
Wnyki na Linie

Wnyki na Linie

Zasięg
  • 800
Czas odnowienia
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
Koszt
  • 0
Kled rzuca wnykami na niedźwiedzie, które zadają obrażenia i przyczepiają się do wrogiego bohatera. Cel otrzyma dodatkowe obrażenia fizyczne i zostanie przyciągnięty do Kleda, jeśli przez chwilę pozostanie spętany.

Kiedy Kled walczy pieszo umiejętność ta zostaje zastąpiona Kieszonkowym Pistoletem — czyli wystrzałem z broni, który odrzuca Kleda i przywraca odwagę.
Agresywne Skłonności

Agresywne Skłonności

Zasięg
  • 0
Czas odnowienia
  • 11
  • 9,5
  • 8
  • 6,5
  • 5
Koszt
  • 0
Kled na cztery ataki zyskuje znaczną premię do prędkości ataku. Czwarty atak zadaje więcej obrażeń.
Potyczka

Potyczka

Zasięg
  • 550
Czas odnowienia
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
Koszt
  • 0
Kled doskakuje, zadając obrażenia fizyczne i otrzymując krótkotrwały przypływ prędkości. Kled może ponownie użyć tej umiejętności, by odskoczyć z powrotem przez swój pierwotny cel, zadając identyczne obrażenia.
Naaaaaaprzód!!!

Naaaaaaprzód!!!

Zasięg
  • 3500
  • 4000
  • 4500
Czas odnowienia
  • 140
  • 125
  • 110
Koszt
  • 0
Kled i Skaarl szarżują w wybrane miejsce, pozostawiając za sobą zapewniający prędkość ruchu ślad i zyskując tarczę. Skaarl namierza, obiera za cel i taranuje pierwszego napotkanego wrogiego bohatera.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund