Lee Sin

Ślepy Mnich
Lee Sin
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
19 Ilość skórek
Mistrz sztuk walki Ionii, Lee Sin, jest kierującym się zasadami wojownikiem, który czerpie z esencji duszy smoka, by stawić czoła wszelkim wyzwaniom. Chociaż stracił wzrok wiele lat temu, ten mnich-wojownik poświęca swoje życie, by bronić swoją ojczyznę przed wszystkimi, którzy chcieliby zakłócić jej spokój. Wrogowie, którzy zlekceważą jego oddany medytacji sposób bycia, boleśnie przekonają się o sile jego płonących pięści i kopnięć z półobrotu.
  • Aby gonić wroga za pomocą Uderzenia Rezonansu, użyj Fali Dźwięku przed Smoczym Gniewem.
  • Postaraj się wykorzystać Grad Ciosów, przeplatając zaklęcia ze zwykłymi atakami. Pozwala to zadać jak największe obrażenia i ograniczyć zużycie energii.
  • Rzucenie na siebie Osłony i Żelaznej Woli bardzo pomaga w walce z neutralnymi potworami (w dżungli).
  • Aby zminimalizować skuteczność superumiejętności Lee Sina, Smoczego Gniewu, starajcie nie trzymać się w grupie.
  • Lee Sin posiada pewną odporność na obrażenia fizyczne w postaci Żelaznej Woli i Okaleczenia, ale jest podatny na magię.
  • Dla Lee Sina bardzo ważne jest, by użyć obu części umiejętności. Postaraj się użyć umiejętności osłabiających, żeby uniemożliwić mu łączenie umiejętności i ataków.

Umiejętności

Grad Ciosów

Grad Ciosów

Kiedy Lee Sin użyje umiejętności, jego 2 następne ataki podstawowe zyskują premię do prędkości ataku i przywracają mu energię.
Fala Dźwięku / Uderzenie Rezonansu

Fala Dźwięku / Uderzenie Rezonansu

Zasięg
  • 1100
Czas odnowienia
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
Koszt
  • 50
Fala Dźwięku: Lee Sin tworzy dysonansową falę dźwięku, aby zlokalizować wrogów, zadając obrażenia fizyczne pierwszemu, którego fala napotka. Jeżeli Fala Dźwięku trafi, Lee Sin przez 3 sek. może użyć Uderzenia Rezonansu.
Uderzenie Rezonansu: Lee Sin doskakuje do wroga trafionego Falą Dźwięku, zadając obrażenia fizyczne zależne od brakującego zdrowia celu.
Osłona / Żelazna Wola

Osłona / Żelazna Wola

Zasięg
  • 700
Czas odnowienia
  • 12
Koszt
  • 50
Osłona: Lee Sin przemieszcza się ku wybranemu sojusznikowi, osłaniając się przed obrażeniami. Jeśli sojusznik jest bohaterem, także zostanie osłonięty. Po użyciu Osłony Lee Sin może użyć Żelaznej Woli.
Żelazna Wola: Dzięki intensywnemu treningowi Lee Sin świetnie radzi sobie w walce i zyskuje kradzież życia oraz wampiryzm zaklęć.
Nawałnica / Okaleczenie

Nawałnica / Okaleczenie

Zasięg
  • 450
Czas odnowienia
  • 8
Koszt
  • 50
Nawałnica: Lee Sin uderza w ziemię, wytwarzając falę uderzeniową, która zadaje obrażenia magiczne i ujawnia trafione wrogie jednostki. Jeśli Nawałnica trafi wroga, Lee Sin może użyć Okaleczenia.
Okaleczenie: Lee Sin okalecza pobliskich wrogów zranionych przez Nawałnicę, zmniejszając ich prędkość ruchu. Prędkość ruchu stopniowo powraca w miarę upływu czasu.
Smoczy Gniew

Smoczy Gniew

Zasięg
  • 375
Czas odnowienia
  • 110
  • 85
  • 60
Koszt
  • 0
Lee Sin wykonuje potężne kopnięcie z półobrotu, odrzucając cel do tyłu, oraz zadając obrażenia fizyczne jemu i przeciwnikom na których wpadnie. Wrogowie, w których uderzy cel, są podrzucani w powietrze. Techniki tej nauczył go Jesse Perring, choć Lee Sin nie wykopuje przeciwników poza mapę.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund