Lux

Pani Jasności
Lux
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
21 Ilość skórek
Obrończyni Korony Luxanna pochodzi z Demacii, krainy, w której do zdolności magicznych podchodzi się z dystansem i strachem. Z powodu umiejętności władania światłem, dorastała w strachu przed tym, że ktoś odkryje jej zdolności i ją wygna. Musiała trzymać swoją moc w tajemnicy, by zachować stan szlachecki swojej rodziny. Niemniej jednak, optymizm i wytrwałość Lux pozwoliły jej na pogodzenie się ze swoim wyjątkowym talentem, którego teraz potajemnie używa, służąc ojczyźnie.
  • Lux posiada silne moce kontrolowania stref. Spróbuj przygotować Świecącą Osobliwość, tak by uniemożliwić przeciwnikowi ruch do przodu lub ucieczkę.
  • Jeśli masz problem z nałożeniem Pryzmatycznej Bariery, pamiętaj, że wraca ona do ciebie po osiągnięciu maksymalnego zasięgu. Spróbuj ustawić się tak, aby wracając, trafiła ona w twoich sojuszników.
  • Świecąca Osobliwość to doskonałe narzędzie do zwiadu. Rzuć ją, zanim wejdziesz w zarośla, by sprawdzić, czy nie ma w nich zasadzki.
  • Lux posiada silne moce kontrolowania stref. Spróbuj rozproszyć się i zaatakować z różnych kierunków tak, aby nie mogła ona zablokować konkretnego obszaru.
  • Podczas wycofywania się, gdy masz niski poziom zdrowia, bądź gotowy na wykonywanie uników przed Ostatnią Iskrą Lux. Przed wystrzeleniem głównego promienia pojawia się czerwony promień naprowadzający. Jeśli to możliwe, staraj się wówczas usunąć na bok.

Umiejętności

Iluminacja

Iluminacja

Zadające obrażenia zaklęcia Lux ładują cel energią na kilka sekund. Kolejny atak Lux zapali tę energię, zadając celowi dodatkowe obrażenia magiczne (zależne od poziomu Lux).
Związanie Światłem

Związanie Światłem

Zasięg
  • 1175
Czas odnowienia
  • 11
  • 10,5
  • 10
  • 9,5
  • 9
Koszt
  • 50
Lux tworzy kulę światła, która unieruchamia i zadaje obrażenia maksymalnie dwóm wrogim jednostkom.
Pryzmatyczna Bariera

Pryzmatyczna Bariera

Zasięg
  • 1150
Czas odnowienia
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Lux rzuca swoją różdżkę i zagina światło wokół każdego sojusznika, którego ona dotknie, chroniąc go przed obrażeniami zadawanymi przez wrogów.
Świetlista Osobliwość

Świetlista Osobliwość

Zasięg
  • 1100
Czas odnowienia
  • 10
  • 9,5
  • 9
  • 8,5
  • 8
Koszt
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
Wystrzeliwuje na dany obszar anomalię poskręcanego światła, które spowalnia pobliskich wrogów. Lux może ją zdetonować, by zadać obrażenia wrogom znajdującym się w zasięgu jej działania.
Ostatnia Iskra

Ostatnia Iskra

Zasięg
  • 3340
Czas odnowienia
  • 60
  • 50
  • 40
Koszt
  • 100
Po zgromadzeniu energii Lux wystrzeliwuje promień światła, który zadaje obrażenia wszystkim celom na danym obszarze. Dodatkowo zaklęcie aktywuje umiejętność bierną Lux i odświeża czas działania efektu Iluminacji.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund