Malzahar

Prorok Pustki
Malzahar
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
13 Ilość skórek
Malzahar, religijny wieszcz, który poświęca się zrównaniu wszystkiego, co żyje, szczerze wierzy, że nowo powstała Pustka jest drogą do zbawienia Runeterry. Na pustynnych pustkowiach Shurimy podążył za szeptami w swojej głowie, które przywiodły go do pradawnej Icathii. Pośród zrujnowanych ziem tamtej krainy spojrzał prosto w mroczne serce Pustki i otrzymał nową moc i cel życia. Odtąd uważa siebie za pasterza, prowadzącego innych do zagrody... lub wypuszczającego stworzenia, które kłębią się pod nią.
  • Poczekaj z użyciem Roju z Pustki aż w pobliżu znajdą się wrogowie, których Pusklę mogłoby zaatakować albo zabić.
  • Wykorzystaj Zew Pustki i Uścisk Piekieł do odnowienia na wrogach czasu trwania Złowieszczych Wizji.
  • Unikanie obrażeń w alei maksymalizuje czas działania Przemiany Pustki, radykalnie zwiększając bezpieczeństwo Malzahara.
  • Trafienie przez Malzahara zaklęciem we wroga dotkniętego już Złowieszczymi Wizjami, odnawia je.
  • Unikaj fal stworów, które zostały dotknięte Złowieszczymi Wizjami. Nigdy nie wiesz, kiedy zginą, a Wizje przejdą na ciebie.
  • Malzahar jest szczególnie niebezpieczny, kiedy rozwinie swój Rój z Pustki.

Umiejętności

Przemiana Pustki

Przemiana Pustki

Jeśli Malzahar w ostatnim czasie nie otrzymał obrażeń ani nie znajdował się pod wpływem efektów kontroli tłumu, otrzymywane przez niego obrażenia będą znacznie niższe i będzie on niewrażliwy na efekty kontroli tłumu. Efekt pozostanie aktywny przez krótki czas od momentu otrzymania obrażeń.
Zew Pustki

Zew Pustki

Zasięg
  • 900
Czas odnowienia
  • 6
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Malzahar otwiera dwa portale do Pustki. Po chwili wystrzelone zostają pociski zadające obrażenia magiczne i uciszające wrogich bohaterów.
Rój z Pustki

Rój z Pustki

Zasięg
  • 150
Czas odnowienia
  • 8
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
Malzahar przywołuje Pusklęta, które atakują pobliskich wrogów.
Złowieszcze Wizje

Złowieszcze Wizje

Zasięg
  • 650
Czas odnowienia
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
Koszt
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
Malzahar napełnia umysł celu okrutnymi wizjami jego śmierci, zadając obrażenia wraz z upływem czasu. Używanie przez Malzahara innych zaklęć na tym celu odnowi czas działania Wizji.

Jeżeli cel zginie, znajdując się pod wpływem wizji, przejdą one na pobliską wrogą jednostkę, a Malzahar zyska punkty many. Jednostki objęte działaniem zaklęcia przyciągają Pusklęta Malzahara.
Uścisk Piekieł

Uścisk Piekieł

Zasięg
  • 700
Czas odnowienia
  • 140
  • 110
  • 80
Koszt
  • 100
Malzahar kieruje esencję Pustki na wrogiego bohatera i przygważdża go ponad obszarem negatywnej energii, która zadaje obrażenia.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund