Mel

Odbicie Duszy
Mel
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
1 Ilość skórek
Mel Medardę uznaje się za spadkobierczynię rodu Medarda — niegdyś najpotężniejszego rodu w Noxusie. To na pozór uprzejma arystokratka, ale pod zasłoną dobrych manier kryje się uzdolniona polityczka, której ambicją jest zdobycie wiedzy o każdym, kogo spotka. Po spotkaniu z tajemniczą Czarną Różą Mel odkrywa, jak daleko sięgały oszustwa jej matki, i po raz pierwszy staje przed sytuacją, która potencjalnie może wymknąć się jej spod kontroli. Mając w zanadrzu nowo odkryte magiczne umiejętności, wybiera się w morską podróż do domu, by poznać odpowiedzi. Pomimo licznych prób stłumienia jej wewnętrznego blasku w głębi duszy Mel wciąż jest buntowniczką.
  • Mel może odbijać pociski wroga, w tym także potężne zaklęcia. Zanim zaczniesz miotać w nią silnymi pociskami, poczekaj, aż zużyje Odbicie.
  • Im więcej razy Mel cię uderzy, tym więcej ładunków Przytłoczenia na ciebie nałoży. Jeśli poziom twojego zdrowia spadnie zbyt nisko, jej następny cios cię zabije. W takiej sytuacji wycofaj się na kilka sekund i poczekaj, aż czas działania ładunków Przytłoczenia minie.
  • Mel może odbijać pociski wroga, w tym także potężne zaklęcia. Zanim zaczniesz miotać w nią silnymi pociskami, poczekaj, aż zużyje Odbicie.
  • Im więcej razy Mel cię uderzy, tym więcej ładunków Przytłoczenia na ciebie nałoży. Jeśli poziom twojego zdrowia spadnie zbyt nisko, jej następny cios cię zabije. W takiej sytuacji wycofaj się na kilka sekund i poczekaj, aż czas działania ładunków Przytłoczenia minie.

Umiejętności

Dojmująca Jasność

Dojmująca Jasność

Po każdym użyciu umiejętności Mel zyskuje trzy dodatkowe pociski (maks. dziewięć) do swojego następnego ataku podstawowego.

Gdy Mel zadaje obrażenia od umiejętności lub ataku, nakłada Przytłoczenie, które kumuluje się w nieskończoność. Gdy wróg zostanie trafiony przez Mel wystarczającą liczbą obrażeń Przytłoczenia, skumulowane ładunki zostają zużyte, aby wykończyć wroga.
Świetlista Salwa

Świetlista Salwa

Zasięg
  • 950
Czas odnowienia
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
Koszt
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
Mel wystrzeliwuje serię pocisków, które wybuchają w lokalizacji wroga, zadając wielokrotne obrażenia wrogom znajdującym się w tym obszarze.
Odbicie

Odbicie

Zasięg
  • 250
Czas odnowienia
  • 35
  • 32
  • 29
  • 26
  • 23
Koszt
  • 80
  • 60
  • 40
  • 20
  • 0
Mel tworzy wokół siebie barierę, która odbija wrogie pociski w kierunku przeciwników, chroni przed obrażeniami i zapewnia jej prędkość ruchu.
Słoneczne Unieruchomienie

Słoneczne Unieruchomienie

Zasięg
  • 1050
Czas odnowienia
  • 12
  • 11,5
  • 11
  • 10,5
  • 10
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Mel wystrzeliwuje świetlistą kulę naprzód. Jednostki w jej centrum zostają unieruchomione, a wrogowie w otaczającym kulę obszarze są spowolnieni i otrzymują obrażenia w czasie.
Złote Zaćmienie

Złote Zaćmienie

Zasięg
  • 25000
Czas odnowienia
  • 120
  • 100
  • 80
Koszt
  • 100
Mel uderza wszystkich wrogów oznaczonych Przytłoczeniem niezależnie od tego, jak daleko się znajdują, i zadaje dodatkowe obrażenia za każdy ładunek Przytłoczenia.

Wyższe poziomy Złotego Zaćmienia zwiększają obrażenia zadawane przez Przytłoczenie.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund