Pyke

Rozpruwacz z Krwawego Portu
Pyke
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Zabójca
Wspierający
10 Ilość skórek
Pyke, znany harpunnik z Doków Rzezi w Bilgewater, powinien był umrzeć w żołądku ryby giganta... ale jednak powrócił. Teraz nawiedza zawilgotniałe uliczki oraz zakamarki swojego dawnego miasta i używa swych nowych nadnaturalnych darów, by nieść szybką i okrutną śmierć wszystkim, którzy zbijają fortunę, wykorzystując innych. W ten sposób miasto, które szczyci się polowaniem na potwory, samo znalazło się w pozycji ofiary potwora.
  • Pyke jest bardzo podatny na ataki, więc nie bój się chwilowo uciec z walki. Możesz zregenerować znaczną ilość zdrowia dzięki Darowi Topielców, kiedy wrogowie cię nie widzą.
  • Trafienie wroga „przytrzymanym” Kościanym Harpunem zawsze przyciągnie go o ten sam dystans. Wykorzystaj go w zwarciu, by przerzucić cele za siebie.
  • „Wciśnięty” Kościany Harpun jest o wiele szybszy i zadaje dodatkowe obrażenia.
  • Wiele z twoich agresywnych zaklęć służy również do uciekania. Upewnij się, że zawsze masz plan ucieczki z walki.
  • Pyke regeneruje znaczną ilość obrażeń, które otrzymał od wrogich bohaterów, ale tylko wtedy, kiedy go nie widzisz!
  • Kiedy Pyke ukrywa się w pobliżu za pomocą Nura w Upiorne Wody, pod twoimi stopami będą krążyły rekiny.
  • Staraj się unikać stania blisko sojuszników, którzy mają niski poziom zdrowia. Jeżeli Pyke ich wykończy, używając Śmierci z Głębin, ty możesz stać się następnym celem na jego liście.

Umiejętności

Dar Topielców

Dar Topielców

Kiedy Pyke ukrywa się przed wrogami, regeneruje obrażenia, które ostatnio otrzymał od bohaterów. Pyke nie może otrzymać dodatkowego maksymalnego zdrowia z żadnego źródła i zamiast tego dostaje dodatkowe obrażenia od ataku.
Kościany Harpun

Kościany Harpun

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 10
  • 9,5
  • 9
  • 8,5
  • 8
Koszt
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
Pyke albo dźga wroga przed sobą, albo przyciąga wroga do siebie.
Nur w Upiorne Wody

Nur w Upiorne Wody

Zasięg
  • 600
Czas odnowienia
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
Koszt
  • 65
Pyke kamufluje się i zyskuje znaczną premię do prędkości ruchu, która zanika wraz z upływem czasu.
Widmowy Odpływ

Widmowy Odpływ

Zasięg
  • 550
Czas odnowienia
  • 15
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
Koszt
  • 40
Pyke doskakuje i pozostawia za sobą widmo, które do niego powróci, ogłuszając wrogich bohaterów na swojej drodze.
Śmierć z Głębin

Śmierć z Głębin

Zasięg
  • 750
Czas odnowienia
  • 100
  • 85
  • 70
Koszt
  • 100
Pyke miga do wrogów o niskim poziomie zdrowia i wykańcza ich, co pozwala mu na ponowne rzucenie tego zaklęcia i przyznanie dodatkowego złota sojusznikowi, który w tym asystował.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund