Rell, produkt brutalnych eksperymentów Czarnej Róży, to zbuntowana żywa broń, której celem jest obalenie Noxusu. Jej dzieciństwo pełne było nędzy i okrucieństwa — przetrwała niewyobrażalne zabiegi mające na celu udoskonalenie oraz opanowanie jej magicznej kontroli nad metalem… aż do gwałtownej ucieczki, podczas której zabiła wielu swoich oprawców. Teraz, okrzyknięta mianem kryminalistki, bez zastanowienia napada na noxiańskich żołnierzy. Szuka ocalałych z dawnej „akademii”, broni słabszych i jednocześnie zadaje swoim byłym przełożonym brutalną śmierć.
Rell
Żelazna Mścicielka

Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Umiejętności

Odkształcanie Formy
Ataki i umiejętności Rell zadają dodatkowe obrażenia magiczne oraz kradną pancerz i odporność na magię przy trafieniu.

Roztrzaskujące Uderzenie
Zasięg
- 600
Czas odnowienia
- 11
- 10,5
- 10
- 9,5
- 9
Koszt
- 50
Rell zadaje obrażenia magiczne jednostkom w linii, niszcząc ich tarcze i ogłuszając je.

Ferromancja: Roztrzaskanie
Zasięg
- 450
Czas odnowienia
- 10
Koszt
- 40
Na koniu: Rell w swojej zbroi z hukiem zeskakuje na ziemię, podrzucając wrogów i zyskując wytrzymałą tarczę. Podczas poruszania się pieszo Rell zyskuje pancerz, odporność na magię, prędkość ataku i zasięg ataku, ale zostaje spowolniona.
Pieszo: Rell tworzy swojego wierzchowca, zyskując premię do prędkości ruchu i podrzucając pierwszego wroga, którego zaatakuje.
Pieszo: Rell tworzy swojego wierzchowca, zyskując premię do prędkości ruchu i podrzucając pierwszego wroga, którego zaatakuje.

Pełna Irytacja
Zasięg
- 1200
Czas odnowienia
- 14
- 13
- 12
- 11
- 10
Koszt
- 40
Umiejętność bierna: Rell zyskuje prędkość ruchu poza walką.
Użycie: Rell i sojusznik zyskują zwiększającą się prędkość ruchu. Wartość jest podwojona, gdy poruszają się w swoim kierunku lub w stronę wrogów. Jej następny atak eksploduje i zada obrażenia magiczne.
Użycie: Rell i sojusznik zyskują zwiększającą się prędkość ruchu. Wartość jest podwojona, gdy poruszają się w swoim kierunku lub w stronę wrogów. Jej następny atak eksploduje i zada obrażenia magiczne.

Burza Magnetyczna
Zasięg
- 200
Czas odnowienia
- 120
- 100
- 80
Koszt
- 100
Rell eksploduje magnetyczną furią, gwałtownie przyciągając pobliskich wrogów do siebie. Następnie Rell przez krótki czas stale przyciąga pobliskich wrogów w swoją stronę, zadając im obrażenia magiczne w czasie.