Rengar

Łowca
Rengar
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
8 Ilość skórek
Rengar to dziki vastajański łowca trofeów, który żyje dla polowań na niebezpieczne stworzenia. Przemierza świat w poszukiwaniu najstraszniejszych bestii, jakie może znaleźć. Szczególnie zależy mu na śladach Kha'Zixa, stworzenia z Pustki, które pozbawiło go oka. Rengar nie śledzi ofiar ze względu na pożywienie czy chwałę, ale dla samego piękna pościgu.
  • Używaj superumiejętności Rengara do zabijania ważnych celów w walkach drużynowych i potyczkach.
  • Potęga Rengara zależna jest od wzmocnionych umiejętności, których używa w odpowiedniej chwili - przemyśl swoją decyzję!
  • Pamiętaj, by gonić przeciwników przez zarośla, by wykorzystać bierną umiejętność Rengara.
  • Rengar otrzymuje wzmocnienie umiejętności, gdy wypełni się jego pasek wściekłości. Staraj się walczyć z nim, gdy pasek jest naładowany w niewielkim stopniu.
  • Bierna umiejętność Rengara pozwala mu wyskakiwać z zarośli, więc unikaj walki z nim w ich okolicach.
  • Kiedy Rengar dysponuje kamuflażem ze swojej superumiejętności, nad najbliższym wrogim bohaterem pojawi wskaźnik.

Umiejętności

Niewidoczny Drapieżnik

Niewidoczny Drapieżnik

Będąc w zaroślach, Rengar skacze na cel i wykonuje atak podstawowy.

Rengar tworzy Zaciekłość za każdym razem, gdy użyje jakiejś umiejętności. Gdy Zaciekłość osiągnie maksimum, jego kolejna umiejętność zostanie wzmocniona.

Zabicie wrogiego bohatera dodaje trofeum do Kościanego Naszyjnika Rengara i zapewnia dodatkowe obrażenia od ataku.
Dzikość

Dzikość

Zasięg
  • 450
Czas odnowienia
  • 0,25
Koszt
  • 0
Rengar swoim następnym atakiem brutalnie ugodzi cel, zadając dodatkowe obrażenia.

Efekt Zaciekłości: zadaje zwiększone obrażenia i przyznaje prędkość ataku.
Bitewny Ryk

Bitewny Ryk

Zasięg
  • 450
Czas odnowienia
  • 0,25
Koszt
  • 0
Rengar używa swojego bitewnego ryku, zadając wrogom obrażenia i lecząc niektóre z niedawno otrzymanych obrażeń.

Efekt Zaciekłości: dodatkowo przerywa efekty kontroli tłumu.
Rzut Bolą

Rzut Bolą

Zasięg
  • 1000
Czas odnowienia
  • 0,25
Koszt
  • 0
Rengar rzuca bolą, na chwilę spowalniając pierwszy trafiony cel.

Premia za wściekłość: unieruchamia cel.
Zew Łowów

Zew Łowów

Zasięg
  • 2500
  • 3000
  • 3500
Czas odnowienia
  • 100
  • 90
  • 80
Koszt
  • 0
Drapieżne instynkty Rengara przejmują nad nim kontrolę, dając mu Kamuflaż i odkrywając najbliższego wrogiego bohatera w jego polu widzenia. Podczas działania Zewu Łowów Rengar zyskuje premię do prędkości ruchu, a ponadto może wykonać skok na śledzonego wroga i osłabić jego pancerz, nie znajdując się w zaroślach.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund