Ryze

Mag Run
Ryze
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
14 Ilość skórek
Ryze jest pradawnym, nadzwyczaj zawziętym arcymagiem, powszechnie uważanym za jednego z najznamienitszych przedstawicieli tejże profesji w świecie Runeterry. I nosi na swych barkach niewyobrażalnie ciężkie brzemię. Uzbrojony w niczym nieograniczoną, ezoteryczną moc i twardy charakter, niestrudzenie poszukuje Run Świata — fragmentów czystej magii, która niegdyś uformowała świat z nicości. Musi je odszukać, nim wpadną w niewłaściwe ręce, ponieważ Ryze wie, jakie koszmary mogą uwolnić na Runeterrę.
  • Używaj efektu biernego Przeciążenia, aby zadawać maksymalne obrażenia lub zapewnić sobie maksymalną prędkość ruchu.
  • Krótki czas odnowienia Fluktuacji Magii umożliwia wykorzystanie jej do rozprzestrzenienia Fluktuacji na wielu przeciwników.
  • Ryze może się poruszać oraz rzucać inne zaklęcia podczas przygotowywania Zagięcia Czasoprzestrzeni.
  • Ryze jest szczególnie niebezpieczny dla przeciwników oznaczonych Fluktuacją.
  • Wykorzystaj czas rzucania Zagięcia Czasoprzestrzeni, aby przygotować się na to, co może wyjść z portalu.
  • Ograniczenie kontroli Ryze'a podcza rzucania Zagięcia Czasoprzestrzeni anuluje portal.

Umiejętności

Mistrzostwo Magii

Mistrzostwo Magii

Zaklęcia Ryze'a zadają dodatkowe obrażenia zależne od jego dodatkowej many, a jego maksymalna mana zostaje zwiększona o pewien procent, zależnie od jego mocy umiejętności.
Przeciążenie

Przeciążenie

Zasięg
  • 1000
Czas odnowienia
  • 5
Koszt
  • 40
  • 38
  • 36
  • 34
  • 32
Inne podstawowe umiejętności Ryze'a biernie resetują czas odnowienia Przeciążenia i ładują runę. Kiedy Ryze rzuci Przeciążenie, mając 2 naładowane runy, zyska krótkotrwałą premię do prędkości ruchu.

Po użyciu tej umiejętności Ryze ciska ładunkiem czystej energii w linii, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi. Jeśli cel ma na sobie Fluktuację, Przeciążenie zadaje dodatkowe obrażenia i przeskakuje na pobliskich wrogów dotkniętych Fluktuacją.
Runiczne Więzienie

Runiczne Więzienie

Zasięg
  • 615
Czas odnowienia
  • 11
  • 10,5
  • 10
  • 9,5
  • 9
Koszt
  • 40
  • 55
  • 70
  • 85
  • 100
Ryze więzi cel w runicznej klatce, zadaje mu obrażenia i spowalnia jego ruchy. Jeśli cel ma na sobie Fluktuację, zostanie unieruchomiony.
Fluktuacja Magii

Fluktuacja Magii

Zasięg
  • 615
Czas odnowienia
  • 3,5
  • 3,25
  • 3
  • 2,75
  • 2,5
Koszt
  • 35
  • 45
  • 55
  • 65
  • 75
Ryze ciska kulą czystej energii magicznej, która zadaje obrażenia przeciwnikowi i osłabia wszystkich przeciwników w pobliżu. Zaklęcia Ryze'a mają dodatkowe efekty, gdy trafiają osłabionego przeciwnika.
Zagięcie Czasoprzestrzeni

Zagięcie Czasoprzestrzeni

Zasięg
  • 3000
Czas odnowienia
  • 180
  • 160
  • 140
Koszt
  • 100
Przeciążenie zadaje biernie jeszcze więcej obrażeń celom dotkniętym Fluktuacją.

Po użyciu tej umiejętności Ryze tworzy portal prowadzący do pobliskiego miejsca. Po kilku sekundach sojusznicy stojący w pobliżu portalu przenoszą się do miejsca docelowego.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund