Samira z niezachwianą pewnością siebie patrzy śmierci prosto w oczy i szuka dreszczyku emocji, gdziekolwiek zmierza. Jej dom w Shurimie zniszczono, gdy była jeszcze dzieckiem. Niedługo później odkryła swoje prawdziwe powołanie w Noxusie, gdzie zapracowała na reputację stylowej i nieustraszonej wojowniczki, podejmującej się niebezpiecznych misji najwyższego kalibru. Samira dzierży pistolety i specjalnie zaprojektowany miecz. Nic więc dziwnego, że najlepiej radzi sobie w sytuacjach na granicy życia i śmierci, z błyskiem i rozmachem eliminując każdego, kto stanie jej na drodze.
Samira
Róża Pustyni

Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Umiejętności

Chojracki Impuls
Gdy Samira trafia niepowtarzającymi się atakami lub umiejętnościami, tworzy kombinacje. Ataki Samiry w zwarciu zadają dodatkowe obrażenia magiczne. Ataki Samiry przeciwko unieruchomionym wrogom sprawią, że doskoczy ona w zasięg swojego ataku. Jeśli jej cel jest podrzucony, utrzyma go w stanie podrzucenia przez krótką chwilę.

Smykałka
Zasięg
- 950
Czas odnowienia
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
Koszt
- 30
Samira wystrzeliwuje pocisk lub wykonuje zamach swoim mieczem, zadając obrażenia. Jeśli ta umiejętność zostanie użyta podczas Dzikiego Pędu, Samira po doskoku uderzy wszystkich wrogów na swojej drodze.

Wirujące Ostrze
Zasięg
- 325
Czas odnowienia
- 30
- 28
- 26
- 24
- 22
Koszt
- 60
Samira przeszywa cięciami obszar wokół siebie, zadając wrogom obrażenia i niszcząc wrogie pociski.

Dziki Pęd
Zasięg
- 600
Czas odnowienia
- 20
- 18
- 16
- 14
- 12
Koszt
- 40
Samira doskakuje przez wroga (w tym budowle), tnąc wrogów, przez których przeniknie, oraz zyskując prędkość ataku. Zabicie wrogiego bohatera odświeża czas odnowienia tej umiejętności.

Piekielny Spust
Zasięg
- 600
Czas odnowienia
- 5
Koszt
- 0
Samira wypuszcza ze swojej broni strumień pocisków, strzelając we wszystkich pobliskich wrogów.