Senna, na której od dziecka ciąży klątwa powodująca prześladowanie jej przez nadprzyrodzoną Czarną Mgłę, dołączyła do świętego zakonu o nazwie Strażnicy Światła i zawzięcie stawiała jej opór. Jednak w końcu sprowadziło to na nią śmierć, kiedy to jej duszę uwięziło w latarni bezlitosne widmo — Thresh. Nie tracąc nadziei, Senna nauczyła się wykorzystywać Mgłę, a po zasmakowaniu wolności i nowego życia nigdy nie była już taka jak wcześniej. Obecnie jej bronią są zarówno ciemność, jak i światło. Chce położyć kres Czarnej Mgle, zwracając ją przeciw sobie samej — każdym wystrzałem swego reliktowego działa odkupuje zagubione w niej dusze.
Senna
Odkupicielka

Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Umiejętności

Rozgrzeszenie
Kiedy wokół Senny umierają jednostki, ich dusze są tymczasowo więzione przez Czarną Mgłę. Senna może zaatakować te dusze, aby je uwolnić i pochłonąć Mgłę, przez którą trwały w objęciach śmierci. Mgła zwiększa moc Reliktowego Działa Senny, dzięki czemu bohaterka ta zyskuje obrażenia od ataku, zasięg ataku i szansę na trafienie krytyczne.
Wystrzeliwanie ataków z Reliktowego Działa Senny zajmuje więcej czasu, ale zadają one dodatkowe obrażenia i tymczasowo zapewniają jej część prędkości ruchu jednostki, którą obiera za cel.
Wystrzeliwanie ataków z Reliktowego Działa Senny zajmuje więcej czasu, ale zadają one dodatkowe obrażenia i tymczasowo zapewniają jej część prędkości ruchu jednostki, którą obiera za cel.

Przebijająca Ciemność
Zasięg
- 600
Czas odnowienia
- 15
Koszt
- 70
- 80
- 90
- 100
- 110
Z podwójnych luf swojego Reliktowego Działa Senna wystrzeliwuje wiązkę łączącą światło i cień, która przebija cel, leczy sojuszników i zadaje obrażenia wrogom.

Ostatni Uścisk
Zasięg
- 1250
Czas odnowienia
- 11
Koszt
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
Senna wysyła przed siebie falę Czarnej Mgły. Jeśli trafi wroga, rzuci się na niego żarłocznie i po chwili unieruchomi go oraz wszystko wokół niego.

Klątwa Czarnej Mgły
Zasięg
- 400
Czas odnowienia
- 26
- 24,5
- 23
- 21,5
- 20
Koszt
- 70
Senna wykorzystuje przechowywaną w swojej broni Mgłę i tworzy z niej burzę, otwierając się na ciemność oraz stając się upiorem. Sojusznicy na obszarze zajmowanym przez Mgłę są zakamuflowani i również przyjmują wygląd upiorów. Upiory zyskują zwiększoną prędkość ruchu, nie da się ich wybrać i ukrywają swą tożsamość.

Cień Świtu
Zasięg
- 25000
Czas odnowienia
- 140
- 120
- 100
Koszt
- 100
Senna wzywa reliktowe kamienie poległych Strażników i dzieli swe Reliktowe Działo na święte snopy światła i cienia. Następnie wystrzeliwuje globalny promień, który osłania sojuszników i zadaje obrażenia znajdującym się w nim wrogom.