Seraphine, urodzona w Piltover w zauńskiej rodzinie, słyszy dusze innych — świat śpiewa do niej, a ona mu odpowiada. Choć te dźwięki przytłaczały ją w młodości, teraz czerpie z nich inspirację, zamieniając chaos w symfonię. Występuje w siostrzanych miastach, aby przypomnieć mieszkańcom, że nie są sami, że razem są silniejsi i że w jej oczach ich potencjał jest nieograniczony.
Seraphine
Rozmarzona Piosenkarka

Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Umiejętności

Osobowość Sceniczna
Seraphine dwukrotnie rzuci każde co trzecie podstawowe zaklęcie. Ponadto rzucanie zaklęć w pobliżu sojuszników sprawia, że jej następny podstawowy atak ma zwiększony zasięg i zadaje dodatkowe obrażenia magiczne.

Wysoka Nuta
Zasięg
- 900
Czas odnowienia
- 8
- 7,5
- 7
- 6,5
- 6
Koszt
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
Seraphine zadaje obrażenia na obszarze.

Dźwięk Przestrzenny
Zasięg
- 800
Czas odnowienia
- 22
Koszt
- 70
- 75
- 80
- 85
- 90
Seraphine osłania pobliskich sojuszników tarczą i przyspiesza ich. Jeśli jest już osłonięta tarczą, dodatkowo uleczy pobliskich sojuszników.

Więcej Basu
Zasięg
- 1300
Czas odnowienia
- 11
- 10,5
- 10
- 9,5
- 9
Koszt
- 60
Seraphine zadaje obrażenia i utrudnia poruszanie się wrogom w linii.

Bis
Zasięg
- 25000
Czas odnowienia
- 160
- 140
- 120
Koszt
- 100
Seraphine zadaje obrażenia i rzuca urok na trafionych wrogów, odświeżając zasięg z każdym trafionym bohaterem (sojuszniczym i wrogim).