Sivir

Pani Wojny
Sivir
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Strzelec
18 Ilość skórek
Sivir jest znaną poszukiwaczką skarbów i przywódczynią najemników, która oferuje swoje usługi na pustyniach Shurimy. Uzbrojona w legendarną, zdobioną klejnotami broń, stoczyła i wygrała niezliczoną liczbę bitew dla tych, których stać na pokrycie jej wygórowanego honorarium. Znana ze swej nieustraszonej determinacji i nieskończonej ambicji, z dumą trudzi się odzyskiwaniem pogrzebanych skarbów z niebezpiecznych grobowców Shurimy — rzecz jasna za cenę sowitej nagrody. Teraz, kiedy pradawne siły na nowo trzęsą Shurimą w podstawach, Sivir znalazła się w sytuacji rozdarcia między kolidującymi ze sobą ścieżkami przeznaczenia.
  • Ostrze-Bumerang Sivir powraca do niej, gdy osiągnie maksymalną odległość. Możesz zmienić swoją pozycję, aby trafić przeciwników, którzy mogliby go uniknąć.
  • Rykoszet resetuje podstawowy atak Sivir, więc użycie go natychmiast po nim zada maksymalne obrażenia.
  • Postaraj się zachować Tarczę Magii na umiejętności, które mogą cię unieruchomić lub ogłuszyć.
  • Ostrze-Bumerang kosztuje dużo many, więc uniknięcie go utrudnia Sivir grę. Jeżeli trafi cię, lecąc w twoją stronę, uniknij go w drodze powrotnej.
  • Sivir jest silną bohaterką szturmującą, więc jeśli zbyt długo będzie sama w alei, może dość szybko zniszczyć wieżę.
  • Walcząc przeciwko Sivir w alei, postaraj się zmusić ją do użycia Tarczy Magii poprzez podchodzenie i szybkie cofanie się.

Umiejętności

Zwinne Kroki

Zwinne Kroki

Sivir otrzymuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu, kiedy atakuje wrogiego bohatera.
Ostrze-Bumerang

Ostrze-Bumerang

Zasięg
  • 1200
Czas odnowienia
  • 10
  • 9,5
  • 9
  • 8,5
  • 8
Koszt
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
Sivir rzuca swą bronią niczym bumerangiem, który w trakcie lotu do celu i z powrotem zadaje obrażenia.
Rykoszet

Rykoszet

Zasięg
  • 20
Czas odnowienia
  • 12
Koszt
  • 60
Następnych kilka podstawowych ataków Sivir zyska dodatkową prędkość ataku i odbije się między celami, z każdym odbiciem zadając coraz mniejsze obrażenia.
Tarcza Magii

Tarcza Magii

Zasięg
  • 20
Czas odnowienia
  • 24
  • 22,5
  • 21
  • 19,5
  • 18
Koszt
  • 0
Tworzy magiczną barierę, która blokuje wrogą umiejętność użytą na Sivir. Otrzymuje zdrowie i przypływ prędkości ruchu, jeśli zaklęcie zostanie zablokowane.
Wielkie Łowy

Wielkie Łowy

Zasięg
  • 1000
Czas odnowienia
  • 120
  • 100
  • 80
Koszt
  • 100
Sivir prowadzi sojuszników do boju, na pewien czas zwiększając ich prędkość ruchu. Dodatkowo ataki Sivir skracają czasy odnowienia jej umiejętności.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund