Swain

Wielki Generał Noxusu
Swain
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
9 Ilość skórek
Jericho Swain jest wizjonerskim przywódcą Noxusu, podbojowego narodu, który uznaje tylko siłę. Mimo że podczas wojen z Ionią doznał poważnego uszczerbku na zdrowiu, zarówno fizycznym — jego lewa ręka została odcięta — jak i psychicznym, udało mu się przejąć władzę nad imperium dzięki bezwzględnej determinacji... i nowej, demonicznej dłoni. Dziś Swain wydaje rozkazy z pierwszej linii, maszerując naprzeciw nadchodzącej ciemności, którą tylko on może zobaczyć w krótkich, pourywanych wizjach zbieranych przez mroczne kruki z ciał poległych wokół niego. W wirze ofiar i tajemnic największym misterium jest fakt, że prawdziwy wróg siedzi w nim samym.
  • Jeśli masz problemy z unieruchomieniem wrogów Nigdyruchem, spróbuj użyć go na przeciwnikach, kiedy stoją blisko swoich stworów, tak żeby wybuch ich zaskoczył.
  • Grając w alei, spróbuj używać przebijających obrażeń Ręki Śmierci, aby z bezpiecznej odległości zadawać obrażenia wrogom.
  • Trafienie przeciwnika Wizją Imperium nie jest łatwe. Aby temu zaradzić, rozglądaj się na mapie za potyczkami, w których wrogowie nie będą na nią uważać lub będą pod wpływem efektu kontroli tłumu.
  • Demoniczne Wzejście czyni Swaina trudnym do zabicia, ale łatwo jest wtedy od niego uciec. Jeśli mobilność przeciwników jest przytłaczająca, spróbuj kupić przedmioty, które ich spowolnią, co sprawi, że pozostaną twoim zasięgu.
  • Umiejętność bierna Swaina jest bardzo mocna, jeśli trafiono cię efektem unieruchamiającym. Zachowaj ostrożność, będąc w pobliżu wrogów, którzy posiadają takie efekty.
  • Duża mobilność świetnie sprawdza się przeciwko umiejętnościom Swaina — Ręka Śmierci zadaje tym więcej obrażeń, im Swain jest bliżej, Wizja Imperium ma bardzo długie opóźnienie, a Nigdyruch musi zacząć do niego powracać, aby stanowić zagrożenie.
  • Zakup przedmiotu nakładającego efekt Głębokich Ran ułatwi zlikwidowanie Swaina, gdy używa Demonicznego Wzejścia.

Umiejętności

Krwiożercze Stado

Krwiożercze Stado

Kruki Swaina zbierają Skrawki Duszy, które go leczą i na stałe zwiększają jego maksymalne zdrowie.
Ręka Śmierci

Ręka Śmierci

Zasięg
  • 750
Czas odnowienia
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
Swain wystrzeliwuje kilka pocisków nieziemskiej mocy, które przebijają się przez wrogów. Wrogowie otrzymują więcej obrażeń za każdy pocisk, który ich trafi.
Wizja Imperium

Wizja Imperium

Zasięg
  • 5500
  • 6000
  • 6500
  • 7000
  • 7500
Czas odnowienia
  • 22
  • 21
  • 20
  • 19
  • 18
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Swain otwiera oko demona, które zadaje obrażenia i spowalnia wrogów. Trafieni bohaterowi zostają ujawnieni i dają Swainowi Skrawek Duszy.
Nigdyruch

Nigdyruch

Zasięg
  • 850
Czas odnowienia
  • 12
  • 11,5
  • 11
  • 10,5
  • 10
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Swain wystrzeliwuje do przodu falę demonicznej mocy. Następnie wraca ona do Swaina i unieruchamia trafionych wrogów. Wówczas może on przyciągnąć wszystkich usidlonych bohaterów bliżej. Ta umiejętność ma krótszy czas odnowienia podczas Demonicznego Wzejścia.
Demoniczne Wzejście

Demoniczne Wzejście

Zasięg
  • 650
Czas odnowienia
  • 120
Koszt
  • 100
Swain przeobraża się w demona i wysysa zdrowie pobliskich wrogich bohaterów, stworów i neutralnych potworów. Swain może rzucić Rozbłysk Demona, aby zdziesiątkować i spowolnić pobliskich wrogów przy pomocy eksplozji płomieni duszy. Ta forma jest nieograniczona czasowo, dopóki Swain wysysa wrogich bohaterów.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund