Sylas

Wyzwolony z Kajdan
Sylas
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Zabójca
8 Ilość skórek
Wychowany w jednym z gorszych regionów Demacii, Sylas z Ochłapiska stał się symbolem mrocznej strony Wielkiego Miasta. Kiedy był chłopcem, jego zdolność do odszukiwania ukrytej magii przykuła uwagę słynnych łowców magów, którzy ostatecznie wtrącili go do więzienia za obrócenie tej mocy przeciwko nim. Wydostawszy się na wolność, Sylas wiedzie życie zahartowanego rewolucjonisty i używa magii znajdujących się wokół niego osób, by niszczyć królestwo, któremu kiedyś służył... a grono jego wyznawców złożone z wygnanych magów zdaje się rosnąć z dnia na dzień.
  • Zanim użyjesz Królobójcy, poczekaj, aż ty lub twój wróg osiągniecie niski poziom zdrowia, żeby uzyskać najlepszy efekt.
  • Używaj swoich umiejętności w odpowiednich odstępach, ponieważ wtedy Petrucytowa Eksplozja będzie najskuteczniejsza.
  • Sprytne wykorzystywanie superumiejętności wrogów może stworzyć nowe możliwości w walkach drużynowych.
  • Pasek zdrowia Sylasa może być zwodniczy, uważaj na jego Królobójcę!
  • Postaraj się walczyć z Sylasem, kiedy nie może zabrać twojej superumiejętności.

Umiejętności

Petrucytowa Eksplozja

Petrucytowa Eksplozja

Po rzuceniu zaklęcia Sylas otrzymuje ładunek Petrucytowej Eksplozji. Podstawowe ataki Sylasa zużyją ładunek i zakręcą jego naładowanymi energią łańcuchami wokół niego, zadając trafionym wrogom dodatkowe obrażenia magiczne. Gdy Sylas dysponuje ładunkiem Petrucytowej Eksplozji, ma zwiększoną prędkość ataku.
Smagnięcie Łańcuchem

Smagnięcie Łańcuchem

Zasięg
  • 775
Czas odnowienia
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
Koszt
  • 55
Sylas smaga łańcuchami, które przecinają się w wybranym miejscu, zadając obrażenia i spowalniając wrogów.

Po chwili magiczna energia eksploduje z miejsca przecięcia się łańcuchów i zadaje obrażenia.
Królobójca

Królobójca

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 12
  • 10,5
  • 9
  • 7,5
  • 6
Koszt
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
Sylas rzuca się na wroga z magiczną mocą, zadając obrażenia, i leczy się, jeśli jego celem jest wrogi bohater.
Ucieczka / Uprowadzenie

Ucieczka / Uprowadzenie

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
Koszt
  • 65
Sylas doskakuje w wybrane miejsce. Bohater może użyć tej umiejętności ponownie, by rzucić łańcuchami i przyciągnąć się do trafionego wroga.
Przejęcie

Przejęcie

Zasięg
  • 950
Czas odnowienia
  • 80
  • 55
  • 30
Koszt
  • 75
Sylas kradnie wrogowi superumiejętność i może użyć jej sam.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund