Syndra

Mroczna Władczyni
Syndra
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
13 Ilość skórek
Syndra to siejąca strach ioniańska czarodziejka, dysponująca ogromną mocą. Kiedy była dzieckiem, jej nieujarzmiona, dzika magia budziła niepokój w sercach członków starszyzny wioski. Została odesłana, by nauczyć się nad nią panować, ale z czasem odkryła, że jej mentor osłabiał jej zdolności. Przekształcając poczucie zdrady i cierpienie w mroczne kule energii, Syndra poprzysięgła zniszczyć wszystkich, którzy choćby spróbowali ją kontrolować.
  • Aby zmaksymalizować obrażenia, użyj superumiejętności dopiero, gdy na polu walki jest dużo kul.
  • Gdy trafisz wrogiego bohatera Siłą Woli, użyj Mrocznej Kuli. Przeciwnik będzie wtedy spowolniony i będzie mu trudno uniknąć kuli.
  • Jak najszybciej wznieś jedno z zaklęć na najwyższy poziom (piąty), aby uzyskać potężną premię.
  • Zdobądź szybko buty, gdy grasz przeciwko Syndrze. Pomogą ci uniknąć wielu jej zaklęć.
  • Zaatakuj Syndrę po tym, jak użyje Precz, Słabeusze. Umiejętność ta ma długi czas odnowienia, więc Syndra będzie wtedy osłabiona.
  • Na najwyższym poziomie zaklęcia Syndry zyskują dodatkowe efekty i zmieniają swój wygląd.

Umiejętności

Transcendencja

Transcendencja

Syndra otrzymuje Odłamki Gniewu za zwiększanie poziomu i zadawanie obrażeń wrogom, co ulepsza jej umiejętności.

Mroczna Kula: Syndra może przechowywać dodatkowy ładunek
Siła Woli: Dodatkowe obrażenia nieuchronne.
Precz, Słabeusze: Zwiększona szerokość i spowalnia wszystkie cele
Wyzwolona Moc: Wykańcza cele z niskim poziomem zdrowia.
Mroczna Kula

Mroczna Kula

Zasięg
  • 800
Czas odnowienia
  • 7
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
Syndra przywołuje Mroczną Kulę, która zadaje obrażenia od magii. Kula pozostaje w grze. Można nią manipulować innymi mocami.
Siła Woli

Siła Woli

Zasięg
  • 925
Czas odnowienia
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
Koszt
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
Syndra podnosi i rzuca Mroczną Kulę na wroga lub wrogiego stwora, zadając obrażenia magiczne i spowalniając prędkość ruchu wrogów.
Precz, Słabeusze

Precz, Słabeusze

Zasięg
  • 650
Czas odnowienia
  • 17
Koszt
  • 50
Syndra odrzuca przeciwnika i Mroczne Kule w tył, zadając obrażenia od magii. Przeciwnicy trafieni Mrocznymi Kulami zostają ogłuszeni.
Wyzwolona Moc

Wyzwolona Moc

Zasięg
  • 675
Czas odnowienia
  • 120
  • 100
  • 80
Koszt
  • 100
Syndra bombarduje wrogiego bohatera wszystkimi swoimi Mrocznymi Kulami.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund