Tryndamere

Król Barbarzyńców
Tryndamere
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
12 Ilość skórek
Napędzany nieokiełznanym gniewem, Tryndamere kiedyś przeszedł przez cały Freljord, otwarcie wyzywając do walki najlepszych wojowników północy, by przygotować się na nadchodzące czarne dni. Ten gniewny barbarzyńca od dawien dawna chciał zemścić się za ludobójstwo dokonane na jego klanie, choć ostatnio znalazł miejsce oraz dom u boku Ashe, avarosańskiej matki wojny, i jej plemienia. Prawie nieludzka siła i hart ducha Tryndamere'a są legendarne i zapewniły jemu i jego nowym sojusznikom niezliczone zwycięstwa nawet w najgorszych sytuacjach.
  • Opóźnienie użycia Niezmordowanego Szału to skuteczny sposób na sprawienie, że przeciwnik zapędzi się za daleko, próbując cię zabić.
  • Zew Krwi to idealny sposób na wyleczenie Tryndamere'a. Postaraj się użyć go, gdy jest w pełni naładowany.
  • Jeśli przeciwnik ma wysoką wartość pancerza, kup przedmioty takie jak Ostatni Szept czy Widmowe Ostrze Youmuu.
  • Postaraj się nękać Tryndamere'a wcześnie, aby nie mógł zabijać stworów i leczyć się Zewem Krwi.
  • Tryndamere może cię spowolnić tylko, gdy jesteś do niego zwrócony plecami.
  • Ataki Tryndamere'a są głównie fizyczne. Jeżeli jest zbyt silny, rozważ zakup Kolczastej Kolczugi.

Umiejętności

Bitewny Szał

Bitewny Szał

Tryndamere zyskuje furię za każdy atak, trafienie krytyczne i ostateczny cios, który zada. Furia zwiększa jego szanse na trafienie krytyczne oraz może zostać zużyta przez umiejętność Zew Krwi.
Zew Krwi

Zew Krwi

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 12
Koszt
  • 0
Tryndamere rozkoszuje się walką, przez co jego obrażenia od ataku są tym większe, im bardziej jest ranny. Może użyć Zewu Krwi, aby zużyć swą Furię do uleczenia się.
Prześmiewczy Okrzyk

Prześmiewczy Okrzyk

Zasięg
  • 850
Czas odnowienia
  • 14
Koszt
  • 0
Tryndamere wydaje z siebie obelżywy krzyk, który zmniejsza obrażenia od ataku pobliskich wrogich bohaterów. Wrogowie odwróceni do Tryndamere'a plecami mają też zmniejszoną prędkość ruchu.
Wirujące Cięcie

Wirujące Cięcie

Zasięg
  • 650
Czas odnowienia
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
Koszt
  • 0
Tryndamere przedziera się do celu, zadając obrażenia wszystkim wrogom na swojej drodze.
Niezmordowany Szał

Niezmordowany Szał

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 120
  • 100
  • 80
Koszt
  • 0
Żądza walki Tryndamere'a staje się tak silna, że nie może zginąć, niezależnie od odniesionych ran.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund