Vel'Koz

Oko Pustki
Vel'Koz
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
6 Ilość skórek
Nie wiadomo czy Vel'Koz był pierwszym Pomiotem Pustki, który pojawił się w Runeterze, ale na pewno żaden inny Pomiot nie doścignął poziomu jego chłodnego, wykalkulowanego rozumowania świata. Choć jego pobratymcy pożerają lub profanują wszystko wokół, on woli analizować i przyglądać się fizycznemu wymiarowi — oraz dziwnym, wojowniczym istotom, które go zamieszkują — szukając słabości, które Pustka mogłaby wykorzystać. Lecz Vel'Koz bynajmniej nie przygląda się biernie temu wszystkiemu, atakuje zagrażające mu osobniki, wystrzeliwując zabójczą plazmę i przerywając materiał świata.
  • Walcząc w alei, zabijaj stwory Wyłomem Pustki, jednocześnie nakładając na wrogów efekty Dekonstrukcji Organicznej. Inne umiejętności będą lepiej działać na naznaczonych w ten sposób przeciwników.
  • Strzelaj pociskami z umiejętności Rozszczepienie Plazmowe w taki sposób, aby rozdzielały się po przebyciu jak największej odległości. Choć nie jest to łatwe, możesz w ten sposób trafić wrogów będących poza zasięgiem pierwszego pocisku.
  • Staraj się rozważnie korzystać z Promienia Dezintegracji Istot Żywych. Wielu bohaterów dysponuje umiejętnościami mogącymi przerwać działanie tego czaru.
  • Vel'Koz może być bardzo niebezpiecznym przeciwnikiem w walce, jeżeli pozwoli mu się działać. Postaraj się go zabić jak najszybciej.
  • Vel'Koz nie jest zbyt mobilny i łatwo go zaskoczyć.
  • Jeśli Vel'Koz zostanie ogłuszony, uciszony lub podrzucony w powietrze, przestanie emitować Promień Dezintegracji Istot Żywych.

Umiejętności

Dekonstrukcja Organiczna

Dekonstrukcja Organiczna

Umiejętności Vel'Koza przy trafieniu nakładają na wrogów Dekonstrukcję Organiczną. Jeżeli uzbierają się 3 ładunki, wróg otrzyma dodatkowe, nieuchronne obrażenia.
Rozszczepienie Plazmowe

Rozszczepienie Plazmowe

Zasięg
  • 1050
Czas odnowienia
  • 7
Koszt
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
Vel'Koz wystrzeliwuje plazmowy pocisk, który rozdziela się na dwie części przy powtórnej aktywacji lub trafieniu wroga. Pocisk przy trafieniu spowalnia i zadaje obrażenia.
Wyłom Pustki

Wyłom Pustki

Zasięg
  • 1050
Czas odnowienia
  • 1,5
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Vel'Koz otwiera szczelinę do Pustki, która zadaje początkowe obrażenia na obszarze wybuchu. Po chwili następuje drugi wybuch.
Tektoniczne Rozerwanie

Tektoniczne Rozerwanie

Zasięg
  • 810
Czas odnowienia
  • 14
  • 13,5
  • 13
  • 12,5
  • 12
Koszt
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
Vel'Koz wywołuje wybuch, który wyrzuca wrogów w powietrze. Przeciwnicy znajdujący się bliżej zostaną dodatkowo nieco odrzuceni.
Promień Dezintegracji Istot Żywych

Promień Dezintegracji Istot Żywych

Zasięg
  • 1575
Czas odnowienia
  • 100
  • 90
  • 80
Koszt
  • 100
Vel'Koz wysyła promień podążający za kursorem przez 2,5 sek. i zadający obrażenia magiczne. Dekonstrukcja Organiczna analizuje wrogich bohaterów, w wyniku czego zamiast magicznych otrzymują oni obrażenia nieuchronne.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund