Xerath

Wyniesiony Mag
Xerath
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Mag
Wspierający
8 Ilość skórek
Xerath jest Wyniesionym Magiem ze starożytnej Shurimy, istotą o tajemnej energii, żyjącą wśród wirujących szczątków magicznego sarkofagu. Przez tysiące lat uwięziony był pod piaskami pustyni, lecz odrodzenie Shurimy uwolniło go z prastarego więzienia. Doprowadzony do szaleństwa przez swoją potęgę, chciałby stworzyć na swój wzór cywilizację, która opanuje świat i wyprze wszystkie inne.
  • Znacznie łatwiej jest trafić przeciwnika Arkanopulsem, gdy na ciebie szarżuje lub gdy ucieka, niż gdy biega na boki.
  • Oko Zniszczenia sprawia, że łatwiej trafić w cel Arkanopulsem, gdyż będzie on spowolniony.
  • Jeśli ogłuszysz przeciwnika Porażającą Kulą, użyj gwarantowanego uderzenia Okiem Zniszczenia.
  • Xerath to postać o imponującym zasięgu, jednakże bohaterowie, którzy zdołają podejść na bliski dystans, będą w stanie go pokonać.
  • Użycie Tajemnego Rytuału zajmuje Xerathowi dużo czasu. Gdy tylko włączy się animacja rzucania czaru, natychmiast rozpocznij unik.
  • Całun Banshee znacznie utrudnia Xerathowi trafienie cię Porażającą Kulą.

Umiejętności

Przypływ Many

Przypływ Many

Ataki podstawowe Xeratha tymczasowo przywracają mu manę. Za każdym razem, gdy Xerath zabija jednostkę, czas odnowienia zostaje skrócony.
Arkanopuls

Arkanopuls

Zasięg
  • 750
Czas odnowienia
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
Koszt
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
  • 120
Wystrzeliwuje promień energii o dużym zasięgu, który zadaje obrażenia wszystkim trafionym celom.
Oko Zniszczenia

Oko Zniszczenia

Zasięg
  • 1000
Czas odnowienia
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
Koszt
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
  • 120
Wywołuje wybuch magicznej energii, który spowalnia i zadaje obrażenia wszystkim wrogom na obszarze działania. Cele znajdujące się na środku otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają bardziej spowolnione.
Porażająca Kula

Porażająca Kula

Zasięg
  • 1050
Czas odnowienia
  • 13
  • 12,5
  • 12
  • 11,5
  • 11
Koszt
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
Zadaje wrogowi obrażenia magiczne i go ogłusza.
Tajemny Rytuał

Tajemny Rytuał

Zasięg
  • 5000
Czas odnowienia
  • 130
  • 115
  • 100
Koszt
  • 100
Xerath unieruchamia się i może wielokrotnie użyć potężnego ostrzału o dużym zasięgu.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund