Yasuo

Pokutnik
Yasuo
Obrażenia
Wytrzymałość
Moc umiejętności
Poziom trudności
Wojownik
Zabójca
17 Ilość skórek
Yasuo, Ioniańczyk o wielkiej determinacji, jest zwinnym szermierzem, który używa wiatru przeciwko wrogom. Kiedy był dumnym młodzieńcem, niesłusznie oskarżono go o zamordowanie mistrza. Jako że nie mógł dowieść swojej niewinności, przyszło mu zabić własnego brata w akcie samoobrony. Nawet po tym, jak ujawniono prawdziwego zabójcę jego mistrza, Yasuo wciąż nie potrafił wybaczyć sobie tego, co zrobił. Teraz włóczy się po ojczyźnie, mając u swego boku tylko wiatr, który kieruje jego ostrzem.
  • Doskocz przez stwora, aby Zamaszyste Cięcie było dostępne, gdy przeciwnik zdecyduje się uciekać; doskocz do przeciwnika, aby użyć stwora jako drogi ucieczki.
  • Na poziomie 18, Nawałnica Stali osiąga maksymalną prędkość ataku przy zwiększeniu prędkości ataku o 55% z przedmiotów.
  • Ostatnie Tchnienie może być użyte na każdym celu, który jest wyrzucony w powietrze, nawet przez jednego z twoich sojuszników.
  • Nawałnica Stali ma wąski obszar działania. Zrób unik w bok, jeżeli to możliwe.
  • Gdy Yasuo trafi dwoma Nawałnicami Stali z rzędu, następna wystrzeli tornado. Zachowaj ostrożność i nasłuchuj charakterystycznego dźwięku, aby wykonać unik.
  • Yasuo jest najsłabszy tuż po wystrzeleniu tornada. Atakuj w tym momencie.
  • Tarcza Yasuo z Determinacji trwa 2 sek. Zadanie mu obrażeń aktywuje ją. Wyczekaj właściwego momentu, potem atakuj.

Umiejętności

Droga Wędrowca

Droga Wędrowca

Szansa na trafienie krytyczne Yasuo jest zwiększona. Dodatkowo Yasuo tworzy tarczę, gdy się porusza. Tarcza aktywuje się, gdy otrzyma obrażenia od bohatera lub potwora.
Nawałnica Stali

Nawałnica Stali

Zasięg
  • 475
Czas odnowienia
  • 4
Koszt
  • 0
Atakuje w przód, zadając obrażenia wszystkim wrogom w linii.

Przy trafieniu Nawałnica Stali na kilka sekund przyznaje ładunek Nadchodzącej Burzy. Przy 2 ładunkach Nawałnica Stali wystrzeli tornado, które wyrzuca w powietrze.

Nawałnica Stali jest traktowana jak podstawowy atak i skaluje się tak samo.
Ściana Wichru

Ściana Wichru

Zasięg
  • 400
Czas odnowienia
  • 25
  • 23
  • 21
  • 19
  • 17
Koszt
  • 0
Tworzy ruchomą ścianę, która blokuje wszystkie wrogie pociski przez 4 sekundy.
Zamaszyste Cięcie

Zamaszyste Cięcie

Zasięg
  • 475
Czas odnowienia
  • 0,5
  • 0,4
  • 0,3
  • 0,2
  • 0,1
Koszt
  • 0
Doskakuje przez wybranego wroga, zadając obrażenia magiczne. Każde użycie zwiększa obrażenia następnego doskoku aż do wartości maksymalnej.

Nie może być użyte ponownie na tym samym wrogu przez kilka sekund.

Jeżeli Nawałnica Stali zostanie użyta w trakcie doskoku, uderzy w okręgu.
Ostatnie Tchnienie

Ostatnie Tchnienie

Zasięg
  • 1400
Czas odnowienia
  • 70
  • 50
  • 30
Koszt
  • 0
Miga do znajdującego się w powietrzu wrogiego bohatera, zadając obrażenia fizyczne. Ponadto wydłuża czas, który spędzą w powietrzu wszyscy pobliscy wrogowie. Maksymalnie napełnia Płynność, ale usuwa wszystkie zgromadzone ładunki Nadciągającej Burzy.

Następnie na pewien czas krytyczne trafienia Yasuo zyskują znaczną ilość przebicia dodatkowego pancerza.
trwa ładowanie danych przywoływacza proces trwa kilka sekund